Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.31 (26)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
środków, np. piasku? - Koszty użycia mieszanek piaskowo-solnych byłyby dużo wyższe, bo taki środek jest mniej skuteczny i trzeba by ulice posypywać częściej - tłumaczy Michał Hamryszak, dyrektor Zarządu Oczyszczania Miasta. - Kłopotem byłoby również usuwanie piasku z ulic i studzienek kanalizacyjnych.
Skoro więc jedynie sól jest w stanie szybko poradzić sobie ze śniegiem zalegającym na ulicach, my informujemy, jak radzić sobie z samą solą. Oto rady naszych ekspertów.

Kazimierz Wyszyński (54 l.), właściciel warsztatu lakierniczego:
"Ta korozja to skutek soli"
A można było jej uniknąć. Wystarczy oddać auto do warsztatu, w którym części najbardziej narażone, czyli podwozie, progi, drzwi, wnęki kół zostałyby pokryte
środków, np. piasku? &lt;q&gt;- Koszty użycia mieszanek piaskowo-solnych byłyby dużo wyższe, bo taki środek jest mniej skuteczny i trzeba by ulice posypywać częściej&lt;/&gt; - tłumaczy Michał Hamryszak, dyrektor Zarządu Oczyszczania Miasta. &lt;q&gt;- Kłopotem byłoby również usuwanie piasku z ulic i studzienek kanalizacyjnych.&lt;/&gt;<br>Skoro więc jedynie sól jest w stanie szybko poradzić sobie ze śniegiem zalegającym na ulicach, my informujemy, jak radzić sobie z samą solą. Oto rady naszych ekspertów.<br><br>Kazimierz Wyszyński (54 l.), właściciel warsztatu lakierniczego:<br>&lt;tit1&gt;"Ta korozja to skutek soli"&lt;/&gt;<br>A można było jej uniknąć. Wystarczy oddać auto do warsztatu, w którym części najbardziej narażone, czyli podwozie, progi, drzwi, wnęki kół zostałyby pokryte
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego