Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
na jakość na różnych etapach: od rozpoznania potrzeb do oceny ich zaspokojenia". Wyrażenie "pętla jakości" odnosi się do sytuacji, w której występuje ciąg współzależnych działań podejmowanych w cyklu istnienia obiektu, wpływających na jakość tego obiektu w sposób, który gwarantuje cykliczny postęp w jego jakości. Spirala jakości uwzględnia niektóre elementy wynikające ze stosowania opracowanych zasad podejścia jakościowego, a w szczególności kryterium procesowego zasady kompleksowości (podrozdział 1.4).

Polityka jakości
Według normy ISO 8402 polityka jakości to "ogół zamierzeń i celów organizacji dotyczących jakości i w sposób formalny wyrażonych przez najwyższe kierownictwo". Przesłanki nauk organizacji i zarządzania wskazują, że polityka jakości jest pojęciem
na jakość na różnych etapach: od rozpoznania potrzeb do oceny ich zaspokojenia". Wyrażenie "pętla jakości" odnosi się do sytuacji, w której występuje ciąg współzależnych działań podejmowanych w cyklu istnienia obiektu, wpływających na jakość tego obiektu w sposób, który gwarantuje cykliczny postęp w jego jakości. Spirala jakości uwzględnia niektóre elementy wynikające ze stosowania opracowanych zasad podejścia jakościowego, a w szczególności kryterium procesowego zasady kompleksowości (podrozdział 1.4).<br><br>&lt;tit&gt;Polityka jakości&lt;/&gt;<br>Według normy ISO 8402 polityka jakości to "ogół zamierzeń i celów organizacji dotyczących jakości i w sposób formalny wyrażonych przez najwyższe kierownictwo". Przesłanki nauk organizacji i zarządzania wskazują, że polityka jakości jest pojęciem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego