Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
w drugiej połowie lat 90 'życiówka" rozwijała się błyskawicznie. Było to możliwe dzięki temu, że sprzedażą polis trudniła się blisko 200-tysięczna armia agentów ubezpieczeniowych wyszkolonych przez ich macierzyste towarzystwa asekuracyjne. O nowych klientów zabiegali także agenci "na wynajem" zatrudniani przez tzw. multiagencje. Pośrednicy ci byli szkoleni w taki sposób żeby zdobyć klienta i sprzedać mu ubezpieczenie. Niestety część agentów nie potrafiła dopasować sprzedawanego
Ubezpieczenia życiowe po zmianach
Wśród ubezpieczeń bezpośrednich nadal dominują klasyczne ubezpieczenia na życie. Stanowią one 48,13 proc. łącznej składki działu, lecz ich udział stopniowo się zmniejsza. Kolejne pozycje zajmują ubezpieczenia na życie z funduszem inwestycyjnym stanowiące
w drugiej połowie lat 90 'życiówka" rozwijała się błyskawicznie. Było to możliwe dzięki temu, że sprzedażą polis trudniła się blisko 200-tysięczna armia agentów ubezpieczeniowych wyszkolonych przez ich macierzyste towarzystwa asekuracyjne. O nowych klientów zabiegali także agenci "na wynajem" zatrudniani przez tzw. multiagencje. Pośrednicy ci byli szkoleni w taki sposób żeby zdobyć klienta i sprzedać mu ubezpieczenie. Niestety część agentów nie potrafiła dopasować sprzedawanego<br>Ubezpieczenia życiowe po zmianach<br>Wśród ubezpieczeń bezpośrednich nadal dominują klasyczne ubezpieczenia na życie. Stanowią one 48,13 proc. łącznej składki działu, lecz ich udział stopniowo się zmniejsza. Kolejne pozycje zajmują ubezpieczenia na życie z funduszem inwestycyjnym stanowiące
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego