Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.20
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
jak zwabić klienta. Jeżeli już się to uda, to trzeba go zatrzymać w sklepie i namówić do wydania jak największej ilości gotówki.
Polowanie na klienta zaczyna się już w jego domu. Sieci dostarczają pod drzwi ulotki, w których przedstawiają superoferty - "szynka prasowana - 10,99 za kilogram", "rowerek dziecięcy - 134,90", "żelazko na parę - 46,90". Ceny z reguły zaczynają się od atrakcyjnej kwoty np. 9 zł, tylko dochodzi do tego 99 groszy.
W ulotkach zazwyczaj reklamowanych jest kilka produktów. Zwykle z różnych grup, od żywności po chemię, kosmetyki i sprzęt AGD i RTV. Sprawia to wrażenie generalnej obniżki cen i staje
jak zwabić klienta. Jeżeli już się to uda, to trzeba go zatrzymać w sklepie i namówić do wydania jak największej ilości gotówki.<br>Polowanie na klienta zaczyna się już w jego domu. Sieci dostarczają pod drzwi ulotki, w których przedstawiają &lt;orig&gt;superoferty&lt;/&gt; - "szynka prasowana - 10,99 za kilogram", "rowerek dziecięcy - 134,90", "żelazko na parę - 46,90". Ceny z reguły zaczynają się od atrakcyjnej kwoty np. 9 zł, tylko dochodzi do tego 99 groszy.<br>W ulotkach zazwyczaj reklamowanych jest kilka produktów. Zwykle z różnych grup, od żywności po chemię, kosmetyki i sprzęt AGD i RTV. Sprawia to wrażenie generalnej obniżki cen i staje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego