Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jednak z reklamą konkurencji. Podstawowe cechy różnicujące produkty są z reguły łatwe do określenia. Grożą jednak stworzeniem wizerunku o cechach stereotypowych i oczywistych. Wykorzystując możliwość tworzenia obrazu produktu na podstawie pełnego zakresu jego funkcji instrumentalnych, można uniknąć tworzenia wiadomości słusznych i oczywistych zarazem. Możliwości zróżnicowania obrazu produktu, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z celami strategicznymi kampanii, znacznie zwiększają się, gdy poszczególne jego cechy zapisujemy, wykorzystując dla nich kody optymalne. Cechy strukturalne oraz jasno określone następstwa użycia w najwierniejszy sposób odwzorowuje tekst. Emocje są wierniej przenoszone w obrazie. Zmiany w samej sytuacji z reguły wymagają użycia środków filmowych, pozwalających ukazać następstwa zdarzeń w
jednak z reklamą konkurencji. Podstawowe cechy różnicujące produkty są z reguły łatwe do określenia. Grożą jednak stworzeniem wizerunku o cechach stereotypowych i oczywistych. Wykorzystując możliwość tworzenia obrazu produktu na podstawie pełnego zakresu jego funkcji instrumentalnych, można uniknąć tworzenia wiadomości słusznych i oczywistych zarazem. Możliwości zróżnicowania obrazu produktu, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z celami strategicznymi kampanii, znacznie zwiększają się, gdy poszczególne jego cechy zapisujemy, wykorzystując dla nich kody optymalne. Cechy strukturalne oraz jasno określone następstwa użycia w najwierniejszy sposób odwzorowuje tekst. Emocje są wierniej przenoszone w obrazie. Zmiany w samej sytuacji z reguły wymagają użycia środków filmowych, pozwalających ukazać następstwa zdarzeń w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego