Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
zakupów nie zachwycił handlowców i w większości przypadków nie wpuścili aktywistów RIF. Trzeba było zmienić miejsca akcji, ale organizatorów to nie zniechęciło. Nie kryją, że istotnym powodem zastrzeżeń handlowców była jedna z antywalentynkowych pocztówek - widniało na niej karykaturalne oblicze i napis: "Onanisto! Czy wręczyłeś już sobie kartkę walentynkową?".
- Handlowcy byli zgorszeni, ale młodzieży kartki z onanistą bardzo się podobały. Podczas antywalentynkowych happeningów były rozchwytywane - mówi z dumą Jerzy Nowotarski, dyrektor ds. handlowych i marketingu spółki Krynica Zdrój SA, producenta napoju Frugo, zadowolony, że już podczas pierwszej akcji udało się z grupą docelową złapać kontakt. To dobrze rokuje na przyszłość. Radykalna Inicjatywa
zakupów nie zachwycił handlowców i w większości przypadków nie wpuścili aktywistów RIF. Trzeba było zmienić miejsca akcji, ale organizatorów to nie zniechęciło. Nie kryją, że istotnym powodem zastrzeżeń handlowców była jedna z antywalentynkowych pocztówek - widniało na niej karykaturalne oblicze i napis: "Onanisto! Czy wręczyłeś już sobie kartkę walentynkową?". <br>- Handlowcy byli zgorszeni, ale młodzieży kartki z onanistą bardzo się podobały. Podczas antywalentynkowych happeningów były rozchwytywane - mówi z dumą Jerzy Nowotarski, dyrektor ds. handlowych i marketingu spółki Krynica Zdrój SA, producenta napoju Frugo, zadowolony, że już podczas pierwszej akcji udało się z grupą docelową złapać kontakt. To dobrze rokuje na przyszłość. Radykalna Inicjatywa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego