Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przepisów prawnych służących ochronie tego środowiska. W tym czasie w wielu krajach powstały takie unormowania.
W latach dziewięćdziesiątych ludzie zaczęli zwracać szczególną uwagę na to, by ich zakupy były dokonywane w uwzględnieniem ekologicznego charakteru nabywanych dóbr. Dążą do kupowania produktów jak najmniej szkodliwych dla środowiska. Zjawisko to jest określane mianem "zielonego konsumeryzmu".
Z punktu widzenia przedsiębiorstw istotne jest wyodrębnienie grup nabywców-segmentów rynkowych, które są najbardziej podatne na wpływ czynników ekologicznych. Można ich nazwać "zielonymi konsumentami" lub też konsumentami proekologicznymi. Zgodnie z zasadami marketingu, działanie przedsiębiorstwa w określonym segmencie jest uzasadnione, jeśli odpowiada on następującym wymaganiom: jest możliwy do precyzyjnego wyodrębnienia
przepisów prawnych służących ochronie tego środowiska. W tym czasie w wielu krajach powstały takie unormowania.<br>W latach dziewięćdziesiątych ludzie zaczęli zwracać szczególną uwagę na to, by ich zakupy były dokonywane w uwzględnieniem ekologicznego charakteru nabywanych dóbr. Dążą do kupowania produktów jak najmniej szkodliwych dla środowiska. Zjawisko to jest określane mianem "zielonego konsumeryzmu".<br>Z punktu widzenia przedsiębiorstw istotne jest wyodrębnienie grup nabywców-segmentów rynkowych, które są najbardziej podatne na wpływ czynników ekologicznych. Można ich nazwać "zielonymi konsumentami" lub też konsumentami proekologicznymi. Zgodnie z zasadami marketingu, działanie przedsiębiorstwa w określonym segmencie jest uzasadnione, jeśli odpowiada on następującym wymaganiom: jest możliwy do precyzyjnego wyodrębnienia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego