Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2004
człowiek rozróżnia ich zaledwie kilkanaście). "Nos" musi posiadać dodatkowo pamięć i wyobraźnię zapachową, tzn. być w stanie przewidzieć, jaki aromat powstanie po zmieszaniu różnych wonnych substancji. Obecnie pracę "nosa" coraz częściej wspomaga komputerowa analiza zapachów, a komponowaniem perfum zajmują się firmy zatrudniające najlepszych specjalistów, którzy tworzą zapachy ściśle według życzenia zleceniodawców. Często przed rozpoczęciem pracy określa się, dla jakiego typu klientki czy klienta zapach będzie przeznaczony. Czasami również najpierw powstaje flakonik, a dopiero później sam zapach. Komponowanie zapachu może potrwać nawet kilka lat, choć udaje się go stworzyć także w kilka miesięcy - w tym czasie "nos" wypróbowuje setki kompozycji zapachowych.

Co
człowiek rozróżnia ich zaledwie kilkanaście). "Nos" musi posiadać dodatkowo pamięć i wyobraźnię zapachową, tzn. być w stanie przewidzieć, jaki aromat powstanie po zmieszaniu różnych wonnych substancji. Obecnie pracę "nosa" coraz częściej wspomaga komputerowa analiza zapachów, a komponowaniem perfum zajmują się firmy zatrudniające najlepszych specjalistów, którzy tworzą zapachy ściśle według życzenia zleceniodawców. Często przed rozpoczęciem pracy określa się, dla jakiego typu klientki czy klienta zapach będzie przeznaczony. Czasami również najpierw powstaje flakonik, a dopiero później sam zapach. Komponowanie zapachu może potrwać nawet kilka lat, choć udaje się go stworzyć także w kilka miesięcy - w tym czasie "nos" wypróbowuje setki kompozycji zapachowych.<br><br>&lt;tit&gt;Co
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego