Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
reklamowej charakteryzuje równie złożona struktura, jak prosty wydaje się jej zapis końcowy. Podobnie jak każdy proces strategiczny wymaga określenia celów, środków do ich osiągnięcia, weryfikacji wstępnych rozwiązań, realizacji rozwiązania optymalnego oraz aktualizowania przyjętych założeń przystosowanych do realnego biegu wydarzeń. Jest więc procesem wymagającym wysokiego stopnia koordynacji ze względu na swą złożoność, zaś jej końcowy efekt zależy przede wszystkim od następujących czynników:
1, trafności przyjętych założeń nadrzędnej strategii marketingowej;
2, realnego istnienia grupy docelowej o odpowiedniej jakości wstępnych preferencji wobec produktu;
3, intensywności i jakości reklamy produktów konkurencyjnych dających szansę stworzenia takiej argumentacji, która będzie realną alternatywą wobec konkurencyjnych motywów;
4, określenia
reklamowej charakteryzuje równie złożona struktura, jak prosty wydaje się jej zapis końcowy. Podobnie jak każdy proces strategiczny wymaga określenia celów, środków do ich osiągnięcia, weryfikacji wstępnych rozwiązań, realizacji rozwiązania optymalnego oraz aktualizowania przyjętych założeń przystosowanych do realnego biegu wydarzeń. Jest więc procesem wymagającym wysokiego stopnia koordynacji ze względu na swą złożoność, zaś jej końcowy efekt zależy przede wszystkim od następujących czynników: <br>1, trafności przyjętych założeń nadrzędnej strategii marketingowej; <br>2, realnego istnienia grupy docelowej o odpowiedniej jakości wstępnych preferencji wobec produktu; <br>3, intensywności i jakości reklamy produktów konkurencyjnych dających szansę stworzenia takiej argumentacji, która będzie realną alternatywą wobec konkurencyjnych motywów; <br>4, określenia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego