Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
się w sposób nadrzędny do określonego elementu zdarzenia, wiążą się jednocześnie z innymi. Wskazuje to na fakt, że interpretując produkt w kategoriach instrumentalnych, nie można go opisywać jako zbioru izolowanych cech. Dla określenia obrazu produktu istotne są związki elementów zdarzenia oraz cechy produktu. Mogą one tworzyć konfigurację o różnym stopniu złożoności, ale sprowadzenie ich do relacji pomiędzy prostymi cechami nie oddaje funkcji produktu w procesie realnego użytkowania.
Tworzenie wizerunku i określanie pozycjonowania produktu na podstawie schematu zdarzenia jest w sytuacji modelowej stosunkowo przejrzyste. Problem komplikuje się dopiero w warunkach pracy nad realną kampanią. Zdarzenia związane z produktem uświadamiane są w sposób
się w sposób nadrzędny do określonego elementu zdarzenia, wiążą się jednocześnie z innymi. Wskazuje to na fakt, że interpretując produkt w kategoriach instrumentalnych, nie można go opisywać jako zbioru izolowanych cech. Dla określenia obrazu produktu istotne są związki elementów zdarzenia oraz cechy produktu. Mogą one tworzyć konfigurację o różnym stopniu złożoności, ale sprowadzenie ich do relacji pomiędzy prostymi cechami nie oddaje funkcji produktu w procesie realnego użytkowania. <br>Tworzenie wizerunku i określanie pozycjonowania produktu na podstawie schematu zdarzenia jest w sytuacji modelowej stosunkowo przejrzyste. Problem komplikuje się dopiero w warunkach pracy nad realną kampanią. Zdarzenia związane z produktem uświadamiane są w sposób
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego