Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
określić najczęściej popełniane błędy dotyczące działań związanych z procedurą powstawania strategii reklamowej. Myślę, że pojawianie się tych pomyłek wpisane jest w samą naturę problemu. Zawsze popełnimy pewne z nich. Reklama po prostu jest trudna. Istotne jest jednak to, aby błąd określić i dokonać korekty. Błędy te związane są ze znaczną złożonością problemu, początkowym brakiem hierarchizacji, koniecznością współpracy wielu osób oraz nieregularnością pojawiania się rozwiązań. Reklama w tym samym stopniu niechętnie poddaje się strukturalizacji niezbędnej do tworzenia strategii, jak i opisowi jej reguł. Kolejność pozycji poniższej listy odpowiada natężeniu ewentualnych, późniejszych kłopotów. Oczywiście zdaniem autora.
1.
Praca na wczoraj.
2.
Niepełne lub
określić najczęściej popełniane błędy dotyczące działań związanych z procedurą powstawania strategii reklamowej. Myślę, że pojawianie się tych pomyłek wpisane jest w samą naturę problemu. Zawsze popełnimy pewne z nich. Reklama po prostu jest trudna. Istotne jest jednak to, aby błąd określić i dokonać korekty. Błędy te związane są ze znaczną złożonością problemu, początkowym brakiem hierarchizacji, koniecznością współpracy wielu osób oraz nieregularnością pojawiania się rozwiązań. Reklama w tym samym stopniu niechętnie poddaje się strukturalizacji niezbędnej do tworzenia strategii, jak i opisowi jej reguł. Kolejność pozycji poniższej listy odpowiada natężeniu ewentualnych, późniejszych kłopotów. Oczywiście zdaniem autora. <br>1. <br>Praca na wczoraj. <br>2. <br>Niepełne lub
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego