Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 4
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
względem formy, jak i warsztatu - powiedział. Widać w nich ogromny talent. Jednocześnie jednak przestrzegł przed często powtarzanymi błędami zbytniego profesjonalizmu narzucanego uczniom. Zdaniem profesora najcenniejsze jest to, co robił Antoni Kenar - rozbudzanie talentu i drogi własnych poszukiwań. Jeżeli prace są odtwórcze, pominięty jest etap własnego dojrzewania jako artysty, wtedy takie zmanierowanie trudno jest zlikwidować. - Prostota jest wartością.
Biennale jest bardzo zróżnicowane. Daje dzięki temu znakomite pojęcie o tym, w jakim kierunku płyną upodobania młodych artystów. Mamy tu bowiem rzeźby od realistycznych po abstrakcyjne. Choć elementem łączącym jest drewno, widać jak plastyczny jest to materiał i ile jest w stanie wyrazić we
względem formy, jak i warsztatu - powiedział. Widać w nich ogromny talent. Jednocześnie jednak przestrzegł przed często powtarzanymi błędami zbytniego profesjonalizmu narzucanego uczniom. Zdaniem profesora najcenniejsze jest to, co robił Antoni Kenar - rozbudzanie talentu i drogi własnych poszukiwań. Jeżeli prace są odtwórcze, pominięty jest etap własnego dojrzewania jako artysty, wtedy takie zmanierowanie trudno jest zlikwidować. - Prostota jest wartością.<br>Biennale jest bardzo zróżnicowane. Daje dzięki temu znakomite pojęcie o tym, w jakim kierunku płyną upodobania młodych artystów. Mamy tu bowiem rzeźby od realistycznych po abstrakcyjne. Choć elementem łączącym jest drewno, widać jak plastyczny jest to materiał i ile jest w stanie wyrazić we
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego