Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
się same

"Zapomnij o myciu okien!" - tym hasłem zachęca klientów Pilkington, jeden z największych na świecie producentów szkła. Firma dwa lata temu wprowadziła do sprzedaży szkło easy clean, które czyści się samo, wykorzystując słońce i deszcz. Na zewnętrzną stronę szyby nałożono powłokę, która pod wpływem dziennego światła rozkłada zanieczyszczenia. Później zmywa je deszcz. Cena jest o ok. 15 proc. wyższa niż przy tradycyjnym szkle. Na razie okna easy clean nie podbiły rynku. - W ubiegłym roku sprzedaliśmy tylko 6 tys. m kw. tego szkła - przyznaje dyr. Dariusz Woźniak z fabryki Pilkington Polska w Sandomierzu.

Zainteresowało ono głównie właścicieli biurowców. Ci, którzy je
się same&lt;/&gt; <br><br>"Zapomnij o myciu okien!" - tym hasłem zachęca klientów Pilkington, jeden z największych na świecie producentów szkła. Firma dwa lata temu wprowadziła do sprzedaży szkło &lt;foreign&gt;easy clean&lt;/&gt;, które czyści się samo, wykorzystując słońce i deszcz. Na zewnętrzną stronę szyby nałożono powłokę, która pod wpływem dziennego światła rozkłada zanieczyszczenia. Później zmywa je deszcz. Cena jest o ok. 15 proc. wyższa niż przy tradycyjnym szkle. Na razie okna &lt;foreign&gt;easy clean&lt;/&gt; nie podbiły rynku. - W ubiegłym roku sprzedaliśmy tylko 6 tys. m kw. tego szkła - przyznaje dyr. Dariusz Woźniak z fabryki Pilkington Polska w Sandomierzu.<br><br>Zainteresowało ono głównie właścicieli biurowców. Ci, którzy je
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego