Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 02.18 (41)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Jeśli się spodoba, wszystkie formalności załatwimy w ciągu miesiąca. Poza tym, w ramach rekompensaty firma jest skłonna udzielić Czytelniczce Faktu rabatu - powiedział nam Jan Rogala, dyrektor firmy.
AGNIESZKA KOZERA

Dzięki waszej pomocy mam dobrze zamontowane okna
ZAŁATWIONE
Irena Boćkowska (71 l.), emerytka
- W czerwcu 2003 r. wymieniałam okna. Podczas montażu zostały zniszczone parapety, jedno z okien niebezpiecznie się buja przy otwieraniu. Firma nie chce ich naprawić - żali się pani Irena z Gdańska.

Fakt: Sprawę naszej Czytelniczki już opisywaliśmy. Niestety, wykonawca nie zgodził się wówczas z zarzutami pani Ireny. Poprosiliśmy więc o pomoc rzecznika praw konsumentów. To sprawiło, że firma jednak zmieniła zdanie
Jeśli się spodoba, wszystkie formalności załatwimy w ciągu miesiąca. Poza tym, w ramach rekompensaty firma jest skłonna udzielić Czytelniczce Faktu rabatu&lt;/&gt; - powiedział nam Jan Rogala, dyrektor firmy.<br>&lt;au&gt;AGNIESZKA KOZERA&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;Dzięki waszej pomocy mam dobrze zamontowane okna&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;ZAŁATWIONE&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;Irena Boćkowska (71 l.), emerytka&lt;/&gt;<br>&lt;q&gt;- W czerwcu 2003 r. wymieniałam okna. Podczas montażu zostały zniszczone parapety, jedno z okien niebezpiecznie się buja przy otwieraniu. Firma nie chce ich naprawić&lt;/&gt; - żali się pani Irena z Gdańska.<br><br>Fakt: &lt;q&gt;Sprawę naszej Czytelniczki już opisywaliśmy. Niestety, wykonawca nie zgodził się wówczas z zarzutami pani Ireny. Poprosiliśmy więc o pomoc rzecznika praw konsumentów. To sprawiło, że firma jednak zmieniła zdanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego