Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
UE w celu ochrony klienta przed pośrednikami, których kondycja finansowa może budzić wątpliwości co do możliwości ewentualnej wypłaty odszkodowania.

Analiza
Rynek ubezpieczeniowy wychodzi na prostą
Rynek ubezpieczeń życiowych najgorsze ma już za sobą. Odpływ klientów został zatrzymany, firmy ubezpieczeniowe zdecydowały się na wprowadzenie nowych produktów i usług, mogących w przyszłości zrewolucjonizować rynek.
ELŻBIETA ŁAPIŃSKA-BERLING
Analitycy poszukujący odpowiedzi na pytanie, jakie były przyczyny niedawnego kryzysu na rynku ubezpieczeń na życie, wskazują na niedojrzałość polskiego rynku finansowego. Polacy nie mający wcześniej styczności z agresywną sprzedażą polis życiowych niejednokrotnie zbyt pochopnie decydowali się na zakup wcześniej nieznanego produktu. Jednocześnie pod koniec lat 90
UE w celu ochrony klienta przed pośrednikami, których kondycja finansowa może budzić wątpliwości co do możliwości ewentualnej wypłaty odszkodowania.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;&lt;tit&gt;Analiza&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;Rynek ubezpieczeniowy wychodzi na prostą&lt;/&gt;<br>Rynek ubezpieczeń życiowych najgorsze ma już za sobą. Odpływ klientów został zatrzymany, firmy ubezpieczeniowe zdecydowały się na wprowadzenie nowych produktów i usług, mogących w przyszłości zrewolucjonizować rynek.<br>ELŻBIETA ŁAPIŃSKA-BERLING<br>Analitycy poszukujący odpowiedzi na pytanie, jakie były przyczyny niedawnego kryzysu na rynku ubezpieczeń na życie, wskazują na niedojrzałość polskiego rynku finansowego. Polacy nie mający wcześniej styczności z agresywną sprzedażą polis życiowych niejednokrotnie zbyt pochopnie decydowali się na zakup wcześniej nieznanego produktu. Jednocześnie pod koniec lat 90
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego