Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 25
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
już niemal pewne. Do tej pory na jego promocję olimpijską wydano 1,3 mln dolarów - tak twierdzi burmistrz Bachleda. Także on twierdzi, że to dziesięć razy mniej niż wydał Sion i prawie dwa razy mniej niż poświecił na ten cel Poprad. To jednak nic, biorąc pod uwagę reklamę, jaką miasto zrobiło sobie i całej Polsce - prawie godzinna prezentacja w największych stacjach telewizyjnych świata. Nazwa Zakopanego, pojawiająca się niemal we wszystkich mediach świata. Podobnego zdania była większość polskiej delegacji. Że warto było - nie mają wątpliwości, że trzeba startować znowu - także. Już w samolocie powrotnym do Polski zaczęły się więc dyskusje - kto i gdzie
już niemal pewne. Do tej pory na jego promocję olimpijską wydano 1,3 mln dolarów - tak twierdzi burmistrz Bachleda. Także on twierdzi, że to dziesięć razy mniej niż wydał Sion i prawie dwa razy mniej niż poświecił na ten cel Poprad. To jednak nic, biorąc pod uwagę reklamę, jaką miasto zrobiło sobie i całej Polsce - prawie godzinna prezentacja w największych stacjach telewizyjnych świata. Nazwa Zakopanego, pojawiająca się niemal we wszystkich mediach świata. Podobnego zdania była większość polskiej delegacji. Że warto było - nie mają wątpliwości, że trzeba startować znowu - także. Już w samolocie powrotnym do Polski zaczęły się więc dyskusje - kto i gdzie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego