Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
będzie korzystniejsza, jednak gdy ceny będą bliżej obecnych najniższych cen, to producenci stracą na tym więcej. Przykładowo można podać, że szacunki dotyczące przemysłu farmaceutycznego wskazują, iż gdyby ceny ukształtowały się bliżej najniższego poziomu, to firmy farmaceutyczne straciłyby na tym ok.100mlnUSD rocznie.
Można przypuszczać, że na skutek wprowadzenia euro i zwiększenia się przejrzystości rynku nastąpi zmniejszenie się różnic cenowych i powstanie korytarz cenowy, czyli przedział cenowy, w którym będą zawarte ceny na te same produkty we wszystkich krajach Europejskiej Unii Monetarnej. Pokazuje to rys.29.
Jak wynika z rys. 29 przedsiębiorstwa stosujące paneuropejską strategię marketingową będą ustalać ceny w przedziale określanym przez
będzie korzystniejsza, jednak gdy ceny będą bliżej obecnych najniższych cen, to producenci stracą na tym więcej. Przykładowo można podać, że szacunki dotyczące przemysłu farmaceutycznego wskazują, iż gdyby ceny ukształtowały się bliżej najniższego poziomu, to firmy farmaceutyczne straciłyby na tym ok.100mlnUSD rocznie.<br>Można przypuszczać, że na skutek wprowadzenia euro i zwiększenia się przejrzystości rynku nastąpi zmniejszenie się różnic cenowych i powstanie korytarz cenowy, czyli przedział cenowy, w którym będą zawarte ceny na te same produkty we wszystkich krajach Europejskiej Unii Monetarnej. Pokazuje to rys.29.<br>Jak wynika z rys. 29 przedsiębiorstwa stosujące paneuropejską strategię marketingową będą ustalać ceny w przedziale określanym przez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego