Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Idea mobile
Rok: 2003
Idea
przedstawia obecnie najbardziej dynamiczną ofertę na polskim rynku telefonii komórkowej. W przyszłości chcemy efektywnie konkurować przede wszystkim wysoką jakością techniczną sieci, nowymi usługami i produktami oraz jeszcze lepszą obsługą naszych klientów, zarówno tych abonamentowych, jak i klientów oferty POP.

Idea osiągnęła w 2002 roku rekordowo dobre wyniki - liczba klientów zwiększyła się o ok. 1,7 mln nowych użytkowników. Obecnie z liczbą 4,5 mln klientów posiadamy około 1/3 udziałów w rynku GSM w Polsce. Jesteśmy najchętniej wybieranym przez Polaków operatorem telefonii komórkowej.
Cieszymy się, że tak wysoko ocen i l i Państwo nasze nowe usługi i oferty wprowadzone w 2002
Idea<br>przedstawia obecnie najbardziej dynamiczną ofertę na polskim rynku telefonii komórkowej. W przyszłości chcemy efektywnie konkurować przede wszystkim wysoką jakością techniczną sieci, nowymi usługami i produktami oraz jeszcze lepszą obsługą naszych klientów, zarówno tych abonamentowych, jak i klientów oferty POP.<br><br>Idea osiągnęła w 2002 roku rekordowo dobre wyniki - liczba klientów zwiększyła się o ok. 1,7 mln nowych użytkowników. Obecnie z liczbą 4,5 mln klientów posiadamy około 1/3 udziałów w rynku GSM w Polsce. Jesteśmy najchętniej wybieranym przez Polaków operatorem telefonii komórkowej.<br>Cieszymy się, że tak wysoko ocen i l i Państwo nasze nowe usługi i oferty wprowadzone w 2002
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego