Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 37
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
kolejny pokazał jak różnymi środkami potrafi operować. W rezultacie otrzymujemy zgrabną całość, będącą swoistym traktatem o uniwersalnej kondycji człowieka.
"Ważne jest, aby człowiek był sobą - Francuzem, Polakiem, Japończykiem, Egipcjaninem - po prostu sobą. Wyższą wartość stanowi fakt, gdy człowiek potrafi być uniwersalny. Moje spotkanie z aktorami Teatru Witkacego jest tego potwierdzeniem" - zwierza się Hannaa Abdel Fattah Metwaly. Do tradycyjnego tekstu, pełnego odmiennej kulturowo symboliki, potrafili wnieść treści własne, umiejętnie podkreślając to, co ponadkulturowe.
Dla Hannaa Abdel Fattah Metwaly, absolwenta warszawskiej PWST, nie jest to pierwsze spotkanie z Teatrem Witkacego. W zeszłym roku przywiózł do Zakopanego Teatr Współczesny Al Hadis z Kairu, który
kolejny pokazał jak różnymi środkami potrafi operować. W rezultacie otrzymujemy zgrabną całość, będącą swoistym traktatem o uniwersalnej kondycji człowieka.<br>&lt;q&gt;"Ważne jest, aby człowiek był sobą - Francuzem, Polakiem, Japończykiem, Egipcjaninem - po prostu sobą. Wyższą wartość stanowi fakt, gdy człowiek potrafi być uniwersalny. Moje spotkanie z aktorami Teatru Witkacego jest tego potwierdzeniem"&lt;/&gt; - zwierza się Hannaa Abdel Fattah Metwaly. Do tradycyjnego tekstu, pełnego odmiennej kulturowo symboliki, potrafili wnieść treści własne, umiejętnie podkreślając to, co ponadkulturowe.<br>Dla Hannaa Abdel Fattah Metwaly, absolwenta warszawskiej PWST, nie jest to pierwsze spotkanie z Teatrem Witkacego. W zeszłym roku przywiózł do Zakopanego Teatr Współczesny Al Hadis z Kairu, który
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego