Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 39
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
zasięg, zachęcił innych do naśladownictwa. Swe niezadowolenie zamierzają demonstrować kolejne grupy zawodowe - rolnicy, rybacy, taksówkarze. Paliwowa rewolta zmusiła większość europejskich rządów do zastanowienia się nad polityką fiskalną. To zadanie czeka również polski rząd.

ADAM GRZESZAK, MAREK OSTROWSKI

Przewoźnicy z ZMPD wzorem swoich kolegów z Unii postawili ultimatum: jeśli ceny paliwa (zwłaszcza oleju napędowego) nie zostaną obniżone o 30 proc., zorganizują "akcję ślimak" polegającą na powolnym jeżdżeniu drogami i ulicami polskich miast. W jaki sposób można obniżyć ceny? - dopytywali się dziennikarze prezesa ZMPD Janusza Łacnego. - Nie wiem, nie płacą mi za rozwiązywanie takich problemów - odpowiadał prezes. Okazało się, że również minister transportu
zasięg, zachęcił innych do naśladownictwa. Swe niezadowolenie zamierzają demonstrować kolejne grupy zawodowe - rolnicy, rybacy, taksówkarze. Paliwowa rewolta zmusiła większość europejskich rządów do zastanowienia się nad polityką fiskalną. To zadanie czeka również polski rząd.&lt;/&gt;<br><br>&lt;au&gt;ADAM GRZESZAK, MAREK OSTROWSKI&lt;/&gt;<br><br>Przewoźnicy z ZMPD wzorem swoich kolegów z Unii postawili ultimatum: jeśli ceny paliwa (zwłaszcza oleju napędowego) nie zostaną obniżone o 30 proc., zorganizują "akcję ślimak" polegającą na powolnym jeżdżeniu drogami i ulicami polskich miast. W jaki sposób można obniżyć ceny? - dopytywali się dziennikarze prezesa ZMPD Janusza Łacnego. - Nie wiem, nie płacą mi za rozwiązywanie takich problemów - odpowiadał prezes. Okazało się, że również minister transportu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego