Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przynieść co najmniej jeden bilet lotniczy rocznie.
Źródło: "The Wall Street Journal Europe", wydanie polskie: "Gazeta Wyborcza" z 12.06.1995 r., op. cit.

Firmy handlowe tworzą także bazy danych o stałych klientach i gromadzą informacje o ich zainteresowaniach i rodzajach zakupów. Jest możliwe prowadzenie zindywidualizowanych działań promocyjnych, które są zwykle bardziej skuteczne, niż działania prowadzone w środkach masowego przekazu.

5.4. Promocja

5.4.1. Formy promocji i wielkości wydatków w krajach Unii Europejskiej

Istotnym elementem marketingu, także na rynku Unii Europejskiej, jest promocja. Jest to oddziaływanie na odbiorców produktów danego przedsiębiorstwa, polegające na przekazywaniu im informacji, które mają w
przynieść co najmniej jeden bilet lotniczy rocznie.<br>Źródło: "The Wall Street Journal Europe", wydanie polskie: "Gazeta Wyborcza" z 12.06.1995 r., op. cit.<br><br>Firmy handlowe tworzą także bazy danych o stałych klientach i gromadzą informacje o ich zainteresowaniach i rodzajach zakupów. Jest możliwe prowadzenie zindywidualizowanych działań promocyjnych, które są zwykle bardziej skuteczne, niż działania prowadzone w środkach masowego przekazu.<br><br>&lt;tit&gt;5.4. Promocja&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;5.4.1. Formy promocji i wielkości wydatków w krajach Unii Europejskiej&lt;/&gt;<br><br>Istotnym elementem marketingu, także na rynku Unii Europejskiej, jest promocja. Jest to oddziaływanie na odbiorców produktów danego przedsiębiorstwa, polegające na przekazywaniu im informacji, które mają w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego