Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wyjątkiem.

Nasilenie się konkurencji wpłynie z pewnością na przedsiębiorstwa w ten sposób, że będą one w dalszym ciągu poszukiwały możliwości obniżenia kosztów. Będzie zatem zapewne kontynuowany proces dostosowywania asortymentu do nowych warunków konkurencji. Firmy będą pozbywały się tych grup produktów, które są mniej konkurencyjne, koncentrując się na produktach przynoszących większe zyski, których produkcja i marketing będą się wiązały z osiąganiem większych korzyści skali.
Również producenci z krajów Unii Europejskiej zaczną poszukiwać nowych, tańszych źródeł zaopatrzenia. Jeśli polscy dostawcy potrafią sprostać wymaganiom unijnych producentów i będą konkurencyjni cenowo, pojawi się dla nich szansa zastąpienia dotychczasowych dostawców z krajów UE. Jednakże wystąpi tu
wyjątkiem.<br><br>Nasilenie się konkurencji wpłynie z pewnością na przedsiębiorstwa w ten sposób, że będą one w dalszym ciągu poszukiwały możliwości obniżenia kosztów. Będzie zatem zapewne kontynuowany proces dostosowywania asortymentu do nowych warunków konkurencji. Firmy będą pozbywały się tych grup produktów, które są mniej konkurencyjne, koncentrując się na produktach przynoszących większe zyski, których produkcja i marketing będą się wiązały z osiąganiem większych korzyści skali.<br>Również producenci z krajów Unii Europejskiej zaczną poszukiwać nowych, tańszych źródeł zaopatrzenia. Jeśli polscy dostawcy potrafią sprostać wymaganiom unijnych producentów i będą konkurencyjni cenowo, pojawi się dla nich szansa zastąpienia dotychczasowych dostawców z krajów UE. Jednakże wystąpi tu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego