autobusowy

• ... czy są sklepy spożywcze i szkoła, jak daleko na przystanek autobusowy, ile czasu trwa dojazd do centrum. Niewątpliwym plusem jest to...
  • ... pas ruchu - taką polną drogę. Tylko podskakujesz na siedzeniu... Przystanek autobusowy jest wszędzie. Wystarczy, że machniesz ręką.
    - Na lotnisku w stolicy...
  • ... rozbudowy remizy OSP w Skrzypnem, 3.000 zł na przystanek autobusowy w Bańskiej Niżnej, 4.500 na wyposażenie bojówki OSP w...
  • ... wczoraj brytyjski "The Times". Z Dover podróżni jadą na dworzec autobusowy Victoria w Londynie. Według dziennika, w niedzielę na dworzec przyjechało...
  • ... Pieńkowski, 1972), hotel "Orbis-Prosna'' (J. iZ. Heydowie, 1977), dworzec autobusowy. Na osiedlu im. A. Asnyka nowoczesny kościół Miłosierdzia Bożego (bud...
  • ... w całej Słowacji sanatorium przeciwgruźlicze na 1070 łóżek.
    Mijamy przystanek
    autobusowy Popradské Pleso - miejsce, gdzie od Drogi Wolności odchodzi na północ...
  • ... Warszawy drogą nr 8 - 4,5 godziny.
    DWORZEC AUTOBUSOWY
    Dworzec
    autobusowy znajduje się przy ul. Suchej. Prowadzi także doń tylne wyjście...
  • ... w prawo. Miejscowość w której jesteśmy to Owińska. Mijamy przystanek autobusowy, jedziemy cały czas prosto, po chwili zjeżdżamy na bitą ścieżkę...
  • ... eksport przeszło połowę produkowanych w ZSRR samochodów osobowych.
    NOWY DWORZEC
    AUTOBUSOWY
    Komunikacja autobusowa w Niemieckiej Repuó1ice Demokratycznej wzbogaciła się o nowy...
  • ... jej drobną postać od uderzeń wiatru, po drodze na przystanek autobusowy, znienawidziłem słowo dormitory.
    Codziennie wstaję o czwartej rano. Tego nauczyła...
  • ... mało. Na swój użytek miałem tylko tyle, co na bilet autobusowy do Paryża i z powrotem, plus jedna szklanka wina. Zarabiać...
  • ... chipy
    to jest coś
    chipsy
    Mielec na pewno ma dworzec
    autobusowy bo przejeżdżałam tamtędy
    gdzie jeździsz?

i
    w góry

daro kochasz...
  • ... higieny osobistej i zarzuciwszy ją na ramie ruszyłem na przystanek autobusowy. Rodzinka żegnała mnie bardzo wylewnie; matka cały czas płakała ojciec...
  • ... łatwiej tędy przejechać, ale wreszcie na stare miejsce powrócił przystanek autobusowy, na którym zatrzymuje się linia 161 jadąca w kierunku Patriotów...
  • ... nie zajmie się tym. A samochód zasłania przejście na przystanek autobusowy, prócz tego, że zaśmieca, może spowodować tragedię.
    Akurat w tym...
  • ... nocy, około 12 usłyszałem hałasy. Grupa pijanych ludzi demolowała przystanek autobusowy. Zadzwoniłem na policję - w słuchawce usłyszałem tylko: "Pogotowie policji. Proszę...
  • ... Mieszkańcom Jawt grożą podpaleniami, obrzucają im domy butelkami. Niszczą przystanek autobusowy. Rozbili wszystkie szyby w wiejskiej świetlicy. Włamują się do piwnic...
  • ... Zbójnickiego Chodnika. 49 km Biała Woda Kieżmarska (Biela Voda). Przystanek autobusowy przy potoku, wypływającym z Doliny Kieżmarskiej. Tutaj od Drogi Wolności...
  • ... zmierzchu. Niechętnie wstałam z trawy i powlokłam się na przystanek autobusowy. Kierowca taksówki miał rację. Po kilku minutach nadjechał autobus, zahamował...
  • ... widzimy nowoczesną stację benzynową, przy której w kwietniu powstanie dworzec autobusowy. Trochę dalej znów księżycowe widoki: butelka, puszka, naczynia... Do wyboru...