Parametry wyszukiwania

W kontekście wyrażenia
Długość cytatu
reklamowy
Znaleziono 300 wyników.

Korpus Języka Polskiego PWN

Autentyczne przykłady użycia w piśmie i mowie zgromadzone w Korpusie
  • ... prowadziły kampanie reklamowe o międzynarodowym charakterze.
    Mówiąc o zróżnicowaniu działań
    reklamowych w skali międzynarodowej warto zwrócić uwagę na różne zasady podejmowania...
  • ... ma 27 lat, świetną pracę w jednej z warszawskich agencji reklamowych, własne mieszkanie i czerwonego Forda Escorta. Ładna, zadbana, robiąca karierę...
  • ... duży plus.
    Jaki masz stosunek do wszelkich promocji, wyprzedaży, akcji
    reklamowych prowadzonych przez centra handlowe?
    Jest to na pewno atrakcyjne dla...
  • ... przedsiębiorstwami, organizacjami niedochodowymi lub osobami, które są przedstawione w komunikatach reklamowych, a ich celem jest informowanie lub wywieranie wpływu na zachowanie...
  • ... na wykorzystanie wizerunku zwycięzcy, jak również jego nazwiska dla celów reklamowych, promocyjnych i marketingowych,
    (17. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo przerwania lub...
  • ... i uprzednie doświadczenia odbiorcy.
    Dobór treści wiadomości przy konstrukcji przekazów
    reklamowych, w odróżnieniu od większości form komunikacji, nie podlega kryteriom merytorycznym...
  • ... postawy lub jej wytworzenia w stosunku do głównych desygnatów przekazów reklamowych określają prawidłowości analogiczne do reguł określających warunki zmiany postawy wobec...
  • ... podstawowe różnice między czynnikami decydującymi o skuteczności przetwarzania ciągów komunikatów reklamowych w poszczególnych stadiach kampanii (czyli etapach tworzenia się postawy wobec...
  • ... podjęcia działań związanych z produktem.



    Projektując komunikat lub serię komunikatów
    reklamowych mających efektywnie spełniać swe funkcje w warunkach percepcji o różnej...
  • ... 3, stadium przypominające.
    Ze względu na istotny wpływ konkurencyjnych komunikatów
    reklamowych oraz zakłócenia odbioru o charakterze sytuacyjnym celowe wydaje się wprowadzenie...
  • ... telewizyjnych i radiowych.
    Zakres wykorzystania różnych środków przekazu dla celów
    reklamowych w tych krajach wynika w dużym stopniu z uwarunkowań historycznych...
  • ... obrazu produktu, wykorzystującego w maksymalnym stopniu cechy

    poszczególnych typów przekazów
    reklamowych. Muszą być więc uzupełniane argumentami nadającymi wiadomości sens komunikacyjny. Stosowanie...
  • ... kosztownej. Wśród zakochanych w grach moich znajomych są pracownice agencji reklamowych, banków, operatorów telefonii komórkowej, dziennikarki, artystki, nawet pani polityk. Grają...
  • ... Buntownik z wyboru". Na pewno nie rozebrałby się do zdjęć reklamowych perfum, tak jak Jennifer Lopez, która reklamuje swój zapach "Glow...
  • ... podania. Gdy nie masz żadnego doświadczenia w pracy w agencjach reklamowych, takie zajęcie będzie dla ciebie nieosiągalne. Dlatego staraj się najpierw...
  • ... nie dlatego, żeby zobaczyć, co nowego dzieje się w blokach reklamowych. Jest to odbiorca chimeryczny, niewytrwały, z reguły czekający na to...
  • ... skłaniają do rozróżnienia co najmniej dwóch jakościowo odrębnych typów strategii reklamowych: strategii odnoszących się do produktów, których nabycie wymaga jedynie decyzji...
  • ... jest jednak parafki, która potwierdza odbiór przez niego cennych gadżetów reklamowych. Łącznie znaczki dostało dziewięcioro wysokich urzędników Poczty Polskiej, w tym...
  • ... 93 35
    DOMINO'S PIZZA ZATRUDNI MŁODE OSOBY DO ROZNOSZENIA ULOTEK
    REKLAMOWYCH. TEL. 638 44 78; 685 12 39 GUSTAWA MORCINKA 5...
  • ... 33.
    Z zaprezentowanych danych wynika, że występuje stały przyrost wydatków
    reklamowych. Największe przyrosty można zaobserwować od 1986r. Szczególnie duży ich skok...
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego