reklamowy
Korpus Języka Polskiego PWN
Autentyczne przykłady użycia w piśmie i mowie zgromadzone w Korpusie
- ... prowadziły kampanie reklamowe o międzynarodowym charakterze.
Mówiąc o zróżnicowaniu działań reklamowych w skali międzynarodowej warto zwrócić uwagę na różne zasady podejmowania... - ... ma 27 lat, świetną pracę w jednej z warszawskich agencji reklamowych, własne mieszkanie i czerwonego Forda Escorta. Ładna, zadbana, robiąca karierę...
- ... duży plus.
Jaki masz stosunek do wszelkich promocji, wyprzedaży, akcji reklamowych prowadzonych przez centra handlowe?
Jest to na pewno atrakcyjne dla... - ... przedsiębiorstwami, organizacjami niedochodowymi lub osobami, które są przedstawione w komunikatach reklamowych, a ich celem jest informowanie lub wywieranie wpływu na zachowanie...
- ... na wykorzystanie wizerunku zwycięzcy, jak również jego nazwiska dla celów reklamowych, promocyjnych i marketingowych,
(17. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo przerwania lub... - ... i uprzednie doświadczenia odbiorcy.
Dobór treści wiadomości przy konstrukcji przekazów reklamowych, w odróżnieniu od większości form komunikacji, nie podlega kryteriom merytorycznym... - ... postawy lub jej wytworzenia w stosunku do głównych desygnatów przekazów reklamowych określają prawidłowości analogiczne do reguł określających warunki zmiany postawy wobec...
- ... podstawowe różnice między czynnikami decydującymi o skuteczności przetwarzania ciągów komunikatów reklamowych w poszczególnych stadiach kampanii (czyli etapach tworzenia się postawy wobec...
- ... podjęcia działań związanych z produktem.
Projektując komunikat lub serię komunikatów reklamowych mających efektywnie spełniać swe funkcje w warunkach percepcji o różnej... - ... 3, stadium przypominające.
Ze względu na istotny wpływ konkurencyjnych komunikatów reklamowych oraz zakłócenia odbioru o charakterze sytuacyjnym celowe wydaje się wprowadzenie... - ... telewizyjnych i radiowych.
Zakres wykorzystania różnych środków przekazu dla celów reklamowych w tych krajach wynika w dużym stopniu z uwarunkowań historycznych... - ... obrazu produktu, wykorzystującego w maksymalnym stopniu cechy
poszczególnych typów przekazów reklamowych. Muszą być więc uzupełniane argumentami nadającymi wiadomości sens komunikacyjny. Stosowanie... - ... kosztownej. Wśród zakochanych w grach moich znajomych są pracownice agencji reklamowych, banków, operatorów telefonii komórkowej, dziennikarki, artystki, nawet pani polityk. Grają...
- ... Buntownik z wyboru". Na pewno nie rozebrałby się do zdjęć reklamowych perfum, tak jak Jennifer Lopez, która reklamuje swój zapach "Glow...
- ... podania. Gdy nie masz żadnego doświadczenia w pracy w agencjach reklamowych, takie zajęcie będzie dla ciebie nieosiągalne. Dlatego staraj się najpierw...
- ... nie dlatego, żeby zobaczyć, co nowego dzieje się w blokach reklamowych. Jest to odbiorca chimeryczny, niewytrwały, z reguły czekający na to...
- ... skłaniają do rozróżnienia co najmniej dwóch jakościowo odrębnych typów strategii reklamowych: strategii odnoszących się do produktów, których nabycie wymaga jedynie decyzji...
- ... jest jednak parafki, która potwierdza odbiór przez niego cennych gadżetów reklamowych. Łącznie znaczki dostało dziewięcioro wysokich urzędników Poczty Polskiej, w tym...
- ... 93 35
DOMINO'S PIZZA ZATRUDNI MŁODE OSOBY DO ROZNOSZENIA ULOTEK REKLAMOWYCH. TEL. 638 44 78; 685 12 39 GUSTAWA MORCINKA 5... - ... 33.
Z zaprezentowanych danych wynika, że występuje stały przyrost wydatków reklamowych. Największe przyrosty można zaobserwować od 1986r. Szczególnie duży ich skok...