reklamowy
Korpus Języka Polskiego PWN
Autentyczne przykłady użycia w piśmie i mowie zgromadzone w Korpusie
- ... ze zmianą położenia obiektu. Jest niezwykle często wykorzystywany w filmie reklamowym. Jednak jego przerysowanie grozi uznaniem przekazu za nierealny.
Efekt wielokodowego... - ... względu na obecność stałych i łatwo przyswajalnych motywów w przekazie reklamowym następuje przyspieszenie pogłębienia przetwarzania komunikatu. Zwiększa się także prawdopodobieństwo szybszej...
- ... Tiger" Woods. Ten 24-letni czarnoskóry golfista jest idealnym modelem reklamowym. Między innymi dlatego, że odnosi sukcesy w elitarnej dyscyplinie białych...
- ... na poziomie automatycznym. Na przykład, użycie zapisu monochromatycznego w filmie reklamowym eksponowanym w szeregu kolorowych filmów reklamowych może mieć decydujące znaczenie...
- ... być adresowana do małoletnich i nikt z występujących
w programie reklamowym w związku z konsumpcją napojów alkoholowych nie powinien wyglądać na... - ... nadawcę;
6,
kulturową tendencję do unikania wiadomości przekazywanych w paśmie reklamowym środków masowego przekazu;
7,
niski, w początkowym etapie komunikowania się... - ... dotychczasowych odbiorców komunikatu oraz pozyskanie nowych;
- wzbudzenia zainteresowania odbiorcy sloganem reklamowym;
- wytworzenia emocjonalnego stosunku do wiadomości oraz produktu;
- przejrzystego przedstawienia przesłania... - ... znajduje się odbiorca. Jego uwaga mogąca skupić się na przekazie reklamowym rozpraszana jest przez jego własną aktywność, inne ważniejsze informacje, ograniczony...
- ... i motywacyjnych modyfikujących odbiór i interpretację informacji kodowanych w przekazie reklamowym. Dotyczą one zakłóceń sytuacji odbioru o charakterze sytuacyjnym, różnego stopnia...
- ... firmowych, skoncentrowaniu istotnych treści przekazu, tworzeniu związków skojarzeniowych. W filmie reklamowym łączone są często trzy kody. Określona cecha produktu oznaczana jest...
- ... niereprezentatywny dla branży - stwierdził przewodniczący jury Grzegorz Kiszluk.
Najlepszym filmem reklamowym okazał się obraz "Frugo. Śmieciarze" (zgłoszony przez Pro Production), uhonorowany... - ... gospodarczych. Elewacja zamku podczas remontu była cały czas zasłonięta banerem reklamowym z logo firmy i wizerunkiem remontowanej elewacji. ZDK chciałby znaleźć...
- ... oskarżyło telewizję publiczną o prowadzenie nieuczciwej wojny cenowej na rynku reklamowym.
Skargi na nieuczciwie prowadzone wojny cenowe często trafiają do Urzędu... - ... te mogą zostać zapamiętane dzięki kolejnym powtórzeniom kontaktu z komunikatem reklamowym. W innych przypadkach utrwaleniu ulegają treści, które nie wpływają na...
- ... Ruhla zawdzięczała swą wyjątkową pozycję rozlicznym - nachalnym i żałosnym - akcjom reklamowym. O Ruhli było głośno w radio i telewizji, w programach...
- ... krytycyzm odbiorcy. Metoda ta, dość rzadko stosowana w pisanym tekście reklamowym, dobry skutek odnosi w tekstach mówionych lub śpiewanych. A więc...
- ... itp. Sądzimy jednak, że bardziej obszerne niż w zwykłym katalogu reklamowym informacje na temat działań poszczególnych kosmetyków Eris - substancji aktywnych w...
- ... tajniki; odpowiedzi Henia nacechowane były rzeczowością, po każdej inżynier błyskał reklamowym uśmiechem; zakończenie audycji wypadło nader godnie, Wiator powiedział "największą satysfakcją...
- ... jego słowa, stwierdzić można, że:
1, informacje zapisywane w komunikacie reklamowym wchodzą w interakcję z innymi informacjami w sposób istotny dla... - ... III
Slogan i związki obrazu z tekstem
Tworzone w komunikacie reklamowym związki między jego warstwą wizualną i tekstową pełnią trzy podstawowe...