Parametry wyszukiwania

W kontekście wyrażenia
Długość cytatu
reklamowy
Znaleziono 300 wyników.

Korpus Języka Polskiego PWN

Autentyczne przykłady użycia w piśmie i mowie zgromadzone w Korpusie
  • ... ze zmianą położenia obiektu. Jest niezwykle często wykorzystywany w filmie reklamowym. Jednak jego przerysowanie grozi uznaniem przekazu za nierealny.
    Efekt wielokodowego...
  • ... względu na obecność stałych i łatwo przyswajalnych motywów w przekazie reklamowym następuje przyspieszenie pogłębienia przetwarzania komunikatu. Zwiększa się także prawdopodobieństwo szybszej...
  • ... Tiger" Woods. Ten 24-letni czarnoskóry golfista jest idealnym modelem reklamowym. Między innymi dlatego, że odnosi sukcesy w elitarnej dyscyplinie białych...
  • ... na poziomie automatycznym. Na przykład, użycie zapisu monochromatycznego w filmie reklamowym eksponowanym w szeregu kolorowych filmów reklamowych może mieć decydujące znaczenie...
  • ... być adresowana do małoletnich i nikt z występujących
    w programie
    reklamowym w związku z konsumpcją napojów alkoholowych nie powinien wyglądać na...
  • ... nadawcę;
    6,
    kulturową tendencję do unikania wiadomości przekazywanych w paśmie
    reklamowym środków masowego przekazu;
    7,
    niski, w początkowym etapie komunikowania się...
  • ... dotychczasowych odbiorców komunikatu oraz pozyskanie nowych;
    - wzbudzenia zainteresowania odbiorcy sloganem
    reklamowym;
    - wytworzenia emocjonalnego stosunku do wiadomości oraz produktu;
    - przejrzystego przedstawienia przesłania...
  • ... znajduje się odbiorca. Jego uwaga mogąca skupić się na przekazie reklamowym rozpraszana jest przez jego własną aktywność, inne ważniejsze informacje, ograniczony...
  • ... i motywacyjnych modyfikujących odbiór i interpretację informacji kodowanych w przekazie reklamowym. Dotyczą one zakłóceń sytuacji odbioru o charakterze sytuacyjnym, różnego stopnia...
  • ... firmowych, skoncentrowaniu istotnych treści przekazu, tworzeniu związków skojarzeniowych. W filmie reklamowym łączone są często trzy kody. Określona cecha produktu oznaczana jest...
  • ... niereprezentatywny dla branży - stwierdził przewodniczący jury Grzegorz Kiszluk.
    Najlepszym filmem
    reklamowym okazał się obraz "Frugo. Śmieciarze" (zgłoszony przez Pro Production), uhonorowany...
  • ... gospodarczych. Elewacja zamku podczas remontu była cały czas zasłonięta banerem reklamowym z logo firmy i wizerunkiem remontowanej elewacji. ZDK chciałby znaleźć...
  • ... oskarżyło telewizję publiczną o prowadzenie nieuczciwej wojny cenowej na rynku reklamowym.

    Skargi na nieuczciwie prowadzone wojny cenowe często trafiają do Urzędu...
  • ... te mogą zostać zapamiętane dzięki kolejnym powtórzeniom kontaktu z komunikatem reklamowym. W innych przypadkach utrwaleniu ulegają treści, które nie wpływają na...
  • ... Ruhla zawdzięczała swą wyjątkową pozycję rozlicznym - nachalnym i żałosnym - akcjom reklamowym. O Ruhli było głośno w radio i telewizji, w programach...
  • ... krytycyzm odbiorcy. Metoda ta, dość rzadko stosowana w pisanym tekście reklamowym, dobry skutek odnosi w tekstach mówionych lub śpiewanych. A więc...
  • ... itp. Sądzimy jednak, że bardziej obszerne niż w zwykłym katalogu reklamowym informacje na temat działań poszczególnych kosmetyków Eris - substancji aktywnych w...
  • ... tajniki; odpowiedzi Henia nacechowane były rzeczowością, po każdej inżynier błyskał reklamowym uśmiechem; zakończenie audycji wypadło nader godnie, Wiator powiedział "największą satysfakcją...
  • ... jego słowa, stwierdzić można, że:
    1, informacje zapisywane w komunikacie
    reklamowym wchodzą w interakcję z innymi informacjami w sposób istotny dla...
  • ... III
    Slogan i związki obrazu z tekstem
    Tworzone w komunikacie
    reklamowym związki między jego warstwą wizualną i tekstową pełnią trzy podstawowe...
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego