skręcać

• ... żółtego szlaku). Po chwili dojeżdżamy do niewielkiej polany na której skręcamy w prawo. Teraz przejeżdżamy obok niewielkiego, zarośniętego stawu, kilometr za...
  • ... Orkana.
    Idąc dalej na zachód dochodzimy do następnej alejki, którą
    skręcamy w prawo. Po jej lewej stronie widzimy groby kilku osób...
  • ... skręcamy w lewo i asfaltowym zjazdem dojeżdżamy do głównej drogi. Skręcamy w prawo i kilka metrów dalej w lewo na betonowe...
  • ... na asfalt. Jedziemy w prawo, pod górę, na szczycie wzniesienia skręcamy w lewo. Dalej czekają nas ok 2 km piaszczystej drogi...
  • ... ścieżki prowadzącej w kierunku torów, która jest kilka metrów dalej. Skręcamy w nią, przejeżdżamy przez tory, wyjeżdżamy na asfalt i skręcamy...
  • ... Dojeżdżamy tą ulicą do Kicina, gdzie za dużym sklepem spożywczym skręcamy w lewo. Tu zaczyna się właściwa trasa. Przez chwilę jedziemy...
  • ... dwa parkingi, a droga w tym miejscu nie ma chodników.
    Skręcamy w głąb doliny. Jest ona doliną walną, to znaczy zaczyna...
  • ... miejscu".
    Kilkanaście metrów powyżej Starego Kościoła, przy dawnej Stolarczykowej plebanii,
    skręcamy w prawo w ulicę, noszącą imię drugiego proboszcza - Kazimierza Kaszelewskiego...
  • ... rozdziela się. Idziemy jej lewym odgałęzieniem i przy następnym skrzyżowaniu skręcamy w lewo, w stronę Zakopanego. Ostatni dom po prawej stronie...
  • ... 600 m, różnica wysokości 220 m.

Z górnej stacji wyciągu
    skręcamy w lewo, po chwili znów w lewo, wyjeżdżając pod krzesełkami...
  • ... tak z Klina, jak i z pobliskich wierchów.
    Na Klinie
    skręcamy w prawo i łagodnie wznosząc się stokami Wysokiego Wierchu jedziemy...
  • ... do parkingu. Jedziemy cały czas prosto i kilka metrów dalej skręcamy w prawo w polną drogę. Teraz uwaga: pierwsza droga prowadząca...
  • ... wyciągu, wysiadamy i schodzimy do szosy, łączącej Kościelisko z Zakopanem. Skręcamy nią w lewo, na wschód, by niebawem dojść do Polany...
  • ... dojeżdżamy do Nosalowej Przełęczy i wraz z nartostradą z Nosala skręcamy w lewo, by po chwili dojechać do Kuźnic.

11 f...
  • ... szersza i po chwili dojeżdżamy do skrzyżowania z niebieskim szlakiem. Skręcamy w prawo i dość szeroką, miejscami kamienistą drogą dojeżdżamy do...
  • ... najatrakcyjniejszy zjazd całej wycieczki. Na rozwidleniu dróg na początku zjazdu skręcamy w prawo. Dojeżdżamy do parkingu. Jedziemy cały czas prosto i...
  • ... zjazd w lesie. Na pierwszym rozwidleniu po wjechaniu do lasu skręcamy w prawo, na następnym w lewo (z rozpędu łatwo pojechać...
  • ... Dojeżdżamy do asfaltu, skręcamy w lewo. Tuż przed torami kolejowymi skręcamy w prawo na betonowe płyty i wypatrujemy wydeptanej ścieżki prowadzącej...
  • ... jego stronie od razu stok góry. Trochę willi, ogrodów, winnic. Skręcamy w lewo. Jeszcze dziesięć minut. Pojawia się nad naszymi głowami...
  • ... pamiątkowa, przypominająca historię kuźnickiej metalurgii.
    Schodzimy na plac parkingowy i
    skręcamy w prawo, w stronę restauracji. Na prawo widzimy sporą mapę...