skręcać

• ... ze światłami skręcamy w Gdyńską, którą dojeżdżamy do Koziegłów, gdzie skręcamy w Poznańską. Czeka nas krótki podjazd. Dojeżdżamy tą ulicą do...
  • ... Ruch" wychodzimy na asfaltową drogę jezdną, wiodącą grzbietem Gubałówki i skręcamy w lewo, na zachód. Przed nami - dwukilometrowy, niemęczący spacer z...
  • ... wąwozami.
    - Masz? - odezwał się znowu Alek.
    - Co? - Forsę.
    - Mam. Uważaj,
    skręcamy. Alek się zatrzymał.
    - Poczekaj, znam inną drogę, krótszą i wygodniejszą...
  • ... malarza - Janusza Kotarbińskiego, autora polichromii zakopiańskiego kościoła.
    Przy najbliższym skrzyżowaniu
    skręcamy w prawo i po kilku krokach dochodzimy do ocienionego tujami...
  • ... Doliny Małej Łąki, która biegnie na południe, w lewo. My skręcamy w prawo, w stronę szosy. Nie dochodząc do niej idziemy...
  • ... się w polną drogę. Po krótkim zjeździe wjeżdżamy do lasu. Skręcamy w pierwszą ścieżkę w prawo (łatwo ją przegapić). Ścieżka jest...
  • ... kolorowej polichromii w kościele przy Krupówkach.
    Na kolejnym skrzyżowaniu alejek
    skręcamy w prawo i po przejściu kilku kroków w stronę Gubałówki...
  • ... umocowujemy je przez mocne dokręcenie śrub. Potem wtyczkę składamy i skręcamy śrubami.
    Niekiedy, ale znacznie rzadziej, zdarza się uszkodzenie sznura nie...
  • ... pomnikach postacie historyczne. Przechodzimy mimo, niby przed honorowym szpalerem wojska. Skręcamy w szeroką ulicę, w głąb której spogląda Fryderyk Rudobrody. Żołnierz...
  • ... niż popiersie doktora, usytuowane na wysokiej kolumnie.
    W tym miejscu
    skręcamy w lewo (uwaga - droga podporządkowana!) i wzdłuż posesji, zajmowanej przez...
  • ... sporo przyjemności. Dojeżdżamy nim do brzozowej alei o piaszczystym podłożu. Skręcamy w prawo a na następnym skrzyżowaniu w lewo. Teraz jedziemy...
  • ... Dojeżdżamy do otoczonego drzewami skrzyżowania z szerszą drogą, na którym skręcamy w prawo. W chwilę później mijamy jakieś zabudowania i zaczyna...
  • ... ją wąskiego mostku ponad torem kolejki. Za nim między drzewami skręcamy ostro w lewo (uwaga na lód i niekiedy wystające korzenie...
  • ... kawałek ulicą, przy której stoi nasz gmach szkolny i zaraz skręcamy w aleję prowadzącą do Reserve Lazarett. Ludzie mijają nas jak...
  • ... skręcamy w prawo, w Bożywoja. Dojeżdżamy do ulicy Rubież i skręcamy w lewo. Ulicą tą wyjeżdżamy na ul. Naramowicką w okolicach...
  • ... kierunku obserwatorium, po czym zjeżdżamy w stronę Suchej Przełęczy, gdzie skręcamy w prawo. Specjalnie rozpinane siatki nad Doliną Cichą zabezpieczają przed...
  • ... i premierze rządu polskiego. Mijamy jedno skrzyżowanie, a na drugim skręcamy w lewo, w stronę Tatr. Przechodzimy ponownie obok pomnika Małkowskich...
  • ... znajduje się skrzyżowanie z czerwonym szlakiem (droga z betonowych płyt), skręcamy w lewo. Przed Ośrodkiem Dyrekcji WPN w lewo i na...
  • ... i jego syn, wybitny mineralog - Władysław Pawlica.
    Za grobowcem Pawliców
    skręcamy w lewo i obok kaplicy cmentarnej dochodzimy do kwatery, gdzie...
  • ... po chwili zjeżdżamy na bitą ścieżkę. W pobliżu przejazdu kolejowego skręcamy w lewo i asfaltowym zjazdem dojeżdżamy do głównej drogi. Skręcamy...