skrzyżowanie

• ... przykład tego, że Tygrysek wyrwie się Pyzie akurat na środku skrzyżowania albo ucieknie jej i przepadnie w mrocznych zaułkach dzielnicy Jeżyce...
  • ... Po chwili przekraczamy granicę Tatrzańskiego Parku Narodowego i dojeżdżamy do skrzyżowania dróg na Wierch Porońcu. 53 km Wierch Poroniec (1105m). Pierwotnie...
  • ... wyniki różniące się od siebie ponad dwukrotnie w zakresie przepustowości skrzyżowania. Różnica ta ilustruje jak złe oszacowanie warunków i cech ruchu...
  • ... się wczoraj. Zakończenie jest planowane na rok 2000. - Ulice i skrzyżowania przestały już spełniać dobrze swoją rolę. Zbudowano je, kiedy był...
  • ... kilka wypadków śmiertelnych. Także w rejonie od Urzędu Gminy do skrzyżowania na Zaskale konieczne jest pilne wykonanie chodników i zabezpieczeń dla...
  • ... czas porykując silnikiem niczym zraniony bawół. Myśl o osobliwości tego skrzyżowania zoologicznego była mi nikłą pociechą.
    Czterdzieści kilometrów! Gdzieś tu chyba...
  • ... kierunku wschodnim (mając Gubałówkę po lewej ręce) i minąwszy dwa skrzyżowania stajemy przed niewielką mogiłą narożną, ozdobioną dwoma identycznymi krzyżami góralskimi...
  • ... za wszystkim rondami.
    Według nowych przepisów zabraniałyby one zjeżdżania ze
    skrzyżowania, bo kierowcy musieliby czekać na zielone. A to blokowałoby ruch...
  • ... Wolskiej i dalej swoimi trasami.
    • autobusy linii 307 od
    skrzyżowania al. Prymasa Tysiąclecia z ul. Górczewską zostaną skierowane ulicami: Górczewską...
  • ... Bielawska, rzecznik prasowy Zarządu Transportu Miejskiego. - W przyszłości w obrębie skrzyżowania alei Solidarności i Marszałkowskiej nie będzie żadnych przejść "po pasach...
  • ... się dość stromo pod górę i po chwili dojeżdżamy do skrzyżowania: w lewo, na północ droga prowadzi do niewielkiej (719 mieszkańców...
  • ... Łysej Polanie - 75 km.
    2. Z Nowego Szczyrbskiego Jeziora do
    skrzyżowania dróg, następnie do Podbańskiej, skąd przez Przybylinę do Liptowskiego Mikulasza...
  • ... temat złego stanu drogi wojewódzkiej Pasłęk - Krasin - Śliwica, rozwiązania problemu skrzyżowania dróg Pasłęk - Orneta - Młynary oraz możliwości skorzystania z funduszy unijnych...
  • ... żaden pojazd. Światła takie, nazywane powtarzaczami, bo powtarzały światło sprzed skrzyżowania, stały za wszystkim rondami.
    Według nowych przepisów zabraniałyby one zjeżdżania...
  • ... Przesiębiorstwu Robót Drogowych, które znacznie dłużej niż pierwotnie przewidywano modernizowało skrzyżowania dobiegające do al. Prymasa Tysiąclecia. Niezależni eksperci jednak w tym...
  • ... poważnie zaszkodzić de Beerowi i jemu samemu.
    Zbliżali się do
    skrzyżowania, i Amos musiał się zdecydować.
    W tej chwili niski, jękliwy...
  • ... problemu niebezpiecznych skrzyżowań. A policjant z drogówki zapewnia, że tak
    Skrzyżowania i pasy, po których aż strach chodzić. Jest ich sporo...
  • ... z pracy późną nocą autobusem do domu. Wysiada w pobliżu skrzyżowania Markham Road i Ellsmere Road, głównych arterii komunikacyjnych miasta Scarborough...
  • ... głównego ciągu Krupówek i idąc dalej w górę dochodzimy do skrzyżowania z ulicą Kościuszki. Na rogu po lewej stronie stoi orbisowski...
  • ... odwołania autobusy linii 158 jadące w kierunku osiedla Ostrobramska od skrzyżowania Międzyborska / Spalinowa pojadą ulicami: Międzyborską - Cyraneczki - Grenadierów - i dalej bez...