w lewo

• ... trasy przez Dolinę Pięciu Stawów. Obok Małego Stawu skręcamy ponownie w lewo i dochodzimy do schroniska, usytuowanego na wschodnim brzegu Przedniego Stawu...
  • ... dół. Niektóre z nich z brzegu zgrupowania uciekały wariackimi skrętami w lewo; inne, ze środka, uciekały w dół.

W tym momencie piątka...
  • ... zaczynała się ulica Stara, przejść parę kroków do Asfaltowej, skręcić w lewo i znów pokonać taką samą odległość jak od domu do...
  • ... lewej strony, gdy wóz przed panem dał znak, że skręca w lewo? Mógł pan spowodować zderzenie.
    Brodacz wzruszył ramionami.
    - Pan nie docenia...
  • ... wszechświata masz tu na krzywej; przesuń się kawałek po osi w lewo czy w prawo i dostajesz inny wszechświat. Pytanie: do którego...
  • ... asfalt. Jedziemy w prawo, pod górę, na szczycie wzniesienia skręcamy w lewo. Dalej czekają nas ok 2 km piaszczystej drogi wzdłuż zabudowań...
  • ... dość stromo pod górę i po chwili dojeżdżamy do skrzyżowania: w lewo, na północ droga prowadzi do niewielkiej (719 mieszkańców), ale szacownej...
  • ... z betonowych płyt), skręcamy w lewo. Przed Ośrodkiem Dyrekcji WPN w lewo i na wysokości parkingu w prawo. Szeroką bitą drogą dojeżdżamy...
  • ... trzeciego wymiaru i ścigając się z mikroskopijnymi żółwiami, skręcały to w lewo, to w prawo, by kamykowatym meandrem otoczyć sceny przedstawiające poszczególne...
  • ... mu w te leśne ochłody i upały.

Trawa się ściele
    w lewo - trawa się ściele w prawo,
    Kto mnie zanurzył w tobie...
  • ... trasa 55). Dalej na pd. razem z trasą 55. Wkrótce w lewo na pd. wsch. - 39km CZERSK (opis trasa 55).

6. WARSZAWA...
  • ... nazywa mnie tatuś.
    Kosmos zaczyna się w Polsce i biegnie
    w lewo: tam jest na mapie Francja, i jest Anglia, i ta...
  • ... mostku ponad torem kolejki. Za nim między drzewami skręcamy ostro w lewo (uwaga na lód i niekiedy wystające korzenie), by po chwili...
  • ... nieprawdopodobnie maleńki i zwinny. Pochylał czarnowłosą głowę w prawo i w lewo, wysuwał czerwony jęzor i czyścił buty jakiegoś ponurego pana z...
  • ... przy skrzyżowaniu z ulicami Tetmajera (odchodzi w prawo) i Witkiewicza (w lewo). W tym miejscu stoją dwa popularne lokale rozrywkowe - "Wierchy" i...
  • ... dwa sklepy i restauracja. Nie opodal przystanku PKS stroma ścieżka w lewo prowadzi do małego, ale pięknie usytuowanego drewnianego kościoła p.w...
  • ... łamliwy Szczęsny jeszcze słyszał, gdy koła zgrzytnęły, gdy pociąg ruszył w lewo, pod żelazny most, do stolicy, którą trzeba było zdobyć. I...
  • ... Na końcu alejki rozstaliśmy się z sobą. Wilhelm Tell skręcił w lewo, aby dostać się do ruin od strony wschodniej, to jest...
  • ... Strzałka w lewo, strzałka w prawo. Strzałka w prawo, strzałka w lewo, trzy kwadraty w kwadracie. Przepraszam, w kwadracie krzyżyk. A może...
  • ... podchodzących narciarzy, a niżej - turystów, idących do Czarnego Stawu), zaś w lewo skos, niemal płasko - jedziemy do nartostrady.
    Łagodny zjazd stokami Uhrocia...