zjeżdżać

• ... na Jaworzynkę Miętusią, jeden z najlepszych punktów widokowych w okolicy.
    Zjeżdżamy nieco w dół, by po chwili dojechać do wylotu Doliny...
  • ... barów, odbłyski kwadratów szkła i plastiku, stłumione pobrzmiewanie transowej muzyki, zjeżdżamy w boczną, ziemną drogę, wsuwamy się w drewniany łuk triumfalny...
  • ... zakręt w prawo (oznakowany) wyprowadza nas na stromą polankę Kęcinę. Zjeżdżamy na jej dolną krawędź i skręciwszy znów w lewo, przez...
  • ... Na ostrym zakręcie oznaczonym charakterystyczną tablicą , w pobliżu sklepu spożywczego zjeżdżamy z asfaltu w lewo. Droga lekko pnie się pod górę...
  • ... m różnicy wzniesień. Ważne: mało uczęszczana!

Z górnej stacji wyciągu
    zjeżdżamy wprost na południe. Wąska i nierzadko nawet nie przejeżdżona droga...
  • ... polanę Gubałówkę, gdzie znajduje się górna stacja wyciągu na Kotelnicy.
    Zjeżdżamy środkiem polany, ograniczonej dwoma wyciągami orczykowymi - mając po prawej ręce...
  • ... długo - na pierwszym biegu włączamy rozrusznik i wykorzystując moc akumulatora zjeżdżamy z torów. Tak samo ratujemy się, kiedy będziemy jechać sami...
  • ... zjazdu.
    Po wyjeździe z lasu omijamy budynki gospodarskie i ostrożnie
    zjeżdżamy do zagłębienia, którym w poprzek trasy narciarskiej biegnie... droga jezdna...
  • ... Sienkiewicz i "Goplana", wybudowana w stylu "tyrolskim" przez Wandalina Beringera. Zjeżdżamy do skrzyżowania ul. Zamoyskiego i Witkiewicza, potem kawałek Krupówkami (trasa...
  • ... ZHP, wybudowany w 1934r. wg projektu Karola Stryjeńskiego.

Z Głodówki
    zjeżdżamy na południe, między ścianami wysokiego lasu. Po chwili przekraczamy granicę...
  • ... słowami, więc musicie zdać się na swoją orientację. Z Osowej zjeżdżamy wąską ścieżką, która prowadzi lekko w lewo patrząc od strony...
  • ... Wierchu podchodzimy nieco w górę, w kierunku obserwatorium, po czym zjeżdżamy w stronę Suchej Przełęczy, gdzie skręcamy w prawo. Specjalnie rozpinane...
  • ... przez przysiółki Hrube i Gawlaki doprowadzić do Olczy.
    Z Cyrhli
    zjeżdżamy stromo w dół do Jaszczurówki, a minąwszy Witkiewiczowską kaplicę, dojeżdżamy...
  • ... minut na przyjrzenie się dobrze stąd widocznej panoramie szczytów tatrzańskich. Zjeżdżamy w lewo skos na szeroką polanę opadającą ku południowi. W...
  • ... Hali Gąsienicowej. Skręcamy w prawo i nieco stromiej, skrajem wąwozu zjeżdżamy do Kuźnic. Po drodze kilka niezbyt ostrych zakrętów. Ten ostatni...
  • ... filmowe i jazdę na nartach do granic wytrzymałości. Wieczorem wszyscy zjeżdżamy do Santiago, gdzie nocujemy w domu innego pechowca - Juana Manuela...
  • ... Owińska. Mijamy przystanek autobusowy, jedziemy cały czas prosto, po chwili zjeżdżamy na bitą ścieżkę. W pobliżu przejazdu kolejowego skręcamy w lewo...
  • ... zalodzenie, wiosną czasami brak śniegu. Dalej, równolegle do potoku Bystra, zjeżdżamy bez trudności do Kuźnic.

12. Śladami wielkiego przemysłu Kuźnice - Droga...
  • ... stronę Suchej Przełęczy. Tutaj, gdzie pochyłość terenu jest względnie mniejsza, zjeżdżamy do kotła, gdzie kręcimy mniej więcej równolegle do linii kolejki...
  • ... może być gorzej! Ale mamy się tym pocieszać? Im niżej zjeżdżasz, tym bardziej stajesz się bezwzględny. Widzę to po sobie. I...