Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy sprzętu fotograficznego
Rok: 1999
być zmienione przez producenta bez uprzedzenia.
( 1997/98 NIKON CORPORATION
NPCI 1998


Nikon Focus 21

Od roku 1969 konkurs Nikon Photo Contest International cieszy się wielkim zainteresowaniem entuzjastów fotografii na całym świecie. NPCI 1998 jest ostatnim konkursem pod hasłem "21 Wiek". Zawiera trzy kategorie: format 35 mm - temat dowolny, format 35 mm "Nadzieje i Marzenia nu 21 Wiek" oraz nową kategorię - format APS (IX240) temat dowolny. Zgłoszenia do konkursu dostępne są u autoryzowanego sprzedawcy produktów Nikona.

Przedstawicielstwo CAMERA Sp. z o.o. 00-355 Warszawa ul. Tamka 38,
Tel. (022) 828-12-55, Fax, (022) 828-12-53 Serwis
Tel. (0 22
być zmienione przez producenta bez uprzedzenia.<br>( 1997/98 NIKON CORPORATION<br>NPCI 1998&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="advert"&gt;<br>&lt;tit&gt;Nikon Focus 21&lt;/&gt;<br><br>Od roku 1969 konkurs Nikon Photo Contest International cieszy się wielkim zainteresowaniem entuzjastów fotografii na całym świecie. NPCI 1998 jest ostatnim konkursem pod hasłem "21 Wiek". Zawiera trzy kategorie: format 35 mm - temat dowolny, format 35 mm "Nadzieje i Marzenia nu 21 Wiek" oraz nową kategorię - format APS (IX240) temat dowolny. Zgłoszenia do konkursu dostępne są u autoryzowanego sprzedawcy produktów Nikona.<br><br>Przedstawicielstwo CAMERA Sp. z o.o. 00-355 Warszawa ul. Tamka 38,<br>Tel. (022) 828-12-55, Fax, (022) 828-12-53 Serwis<br>Tel. (0 22
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego