Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: Rozmowa o pracy,o wykładach, o książkach
Rok powstania: 1999
szuflada jest głęboka, to znaczy, że jest głęboka tak tutaj, a po czesku ona jest głębok - długa.
- Tak. Tak, to było śmieszne.
Po czym ten referat właśnie był i on był oparty na badaniach, które były przeprowadzone na dzieciach dziesięcioletnich, piętnastoletnich i studentach filozofii i mam cały taki, trzy strony A4, przykładów zdań, które te dzieci i studenci napisali jako te typowe. Na przykład tak, bo to, oni mieli napisać, o znaczeniu przymiotników wysoki i głęboki, a więc, głęboki i płytki, przepraszam. Więc głęboki, i użyć to w zdaniu. Głęboki to jest taki talerz, w którym jemy zupę, a płytki, to
szuflada jest głęboka, to znaczy, że jest głęboka tak tutaj, a po czesku ona jest głębok - długa.<br>&lt;who1&gt;- Tak. Tak, to było śmieszne. <br>Po czym ten referat właśnie był i on był oparty na badaniach, które były przeprowadzone na dzieciach dziesięcioletnich, piętnastoletnich i studentach filozofii i mam cały taki, trzy strony A4, przykładów zdań, które te dzieci i studenci napisali jako te typowe. Na przykład tak, bo to, oni mieli napisać, o znaczeniu przymiotników wysoki i głęboki, a więc, głęboki i płytki, przepraszam. Więc głęboki, i użyć to w zdaniu. Głęboki to jest taki talerz, w którym jemy zupę, a płytki, to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego