Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 8
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
Hondy zlecili swoim inżynierom stworzenie modelu, który nie byłby limuzyną ani coupe, wozem terenowym, combi, vanem, a łączyłby najlepsze cechy tych pojazdów i na dodatek podobał się osobom młodym. Tak powstał model HR-V. Dla właściciela może być na co dzień wygodną "osobówką", zaopatrzoną dla bezpieczeństwa w poduszki powietrzne, systemy ABS oraz DBD (automatyczna regulacja tylnych hamulców w zależności od obciążenia), a na zamówienie w klimatyzację. Innym razem gra rolę auta terenowego (napęd na 4 koła), a jeszcze innym vana. Cała ta przyjemność kosztuje w Polsce 67 900 złotych, więc jak na auto o tylu zaletach, to cena całkiem znośna.




CKM
Hondy zlecili swoim inżynierom stworzenie modelu, który nie byłby limuzyną ani coupe, wozem terenowym, combi, vanem, a łączyłby najlepsze cechy tych pojazdów i na dodatek podobał się osobom młodym. Tak powstał model HR-V. Dla właściciela może być na co dzień wygodną "osobówką", zaopatrzoną dla bezpieczeństwa w poduszki powietrzne, systemy ABS oraz DBD (automatyczna regulacja tylnych hamulców w zależności od obciążenia), a na zamówienie w klimatyzację. Innym razem gra rolę auta terenowego (napęd na 4 koła), a jeszcze innym vana. Cała ta przyjemność kosztuje w Polsce 67 900 złotych, więc jak na auto o tylu zaletach, to cena całkiem znośna.&lt;/div&gt;<br><br><br>&lt;page nr=28&gt;<br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;CKM
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego