Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy telekomunikacyjne
Rok: 2000
Partner, Plus Firma, Plus Master
Godziny szczytu: od poniedziałku do piątku 7.00-20.00; czas poza godzinami szczytu: od poniedziałku do piątku 20.00-23.00 i 6.00-7.00 oraz w soboty, niedziele i święta 6.00-23.00; godziny nocne: cały tydzień 23.00-6.00
Abonament jest naliczany miesięcznie i płatny z góry.
Limit minut w abonamencie dotyczy wszystkich płatnych, krajowych połączeń głosowych. Nie dotyczy połączeń międzynarodowych połączeń wykonywanych w roamingu, przesyłania faksów i przesyłania danych oraz połączeń z sieci. Internet [numer 321]. Liczba minut w abonamencie zależy od planu taryfowego. Niewykorzystane minuty w abonamencie nie
Partner, Plus Firma, Plus Master<br>Godziny szczytu: od poniedziałku do piątku 7.00-20.00; czas poza godzinami szczytu: od poniedziałku do piątku 20.00-23.00 i 6.00-7.00 oraz w soboty, niedziele i święta 6.00-23.00; godziny nocne: cały tydzień 23.00-6.00<br>Abonament jest naliczany miesięcznie i płatny z góry.<br>Limit minut w abonamencie dotyczy wszystkich płatnych, krajowych połączeń głosowych. Nie dotyczy połączeń międzynarodowych połączeń wykonywanych w roamingu, przesyłania faksów i przesyłania danych oraz połączeń z sieci. Internet [numer 321]. Liczba minut w abonamencie zależy od planu taryfowego. Niewykorzystane minuty w abonamencie nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego