Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 24.01
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
zamykać, ale powodów do euforii też nie ma.
Przeprowadzenie badań technicznych przeprawy, którą każdej doby, jeszcze przed "rewolucją" w Alejach Jerozolimskich, jeździło 80 tys. samochodów, było niezbędne. Miasto zleciło je pospiesznie, bojąc się, że wzmożony w ostatnich dniach ruch, może doprowadzić w al. Krakowskiej do sytuacji, jaka miała miejsce w Alejach Jerozolimskich. Na szczęście jednak taki kataklizm na razie nie wchodzi tu w grę. - Konstrukcja stojąca w al. Krakowskiej składa się z dwóch części. Na estakadzie biegnącej w stronę Janek zbudowano jezdnię i torowisko tramwajowe. Jest ona narażona na większe uszkodzenia, ze względu na większe naciski na filary podtrzymujące - tłumaczy dr Marek
zamykać, ale powodów do euforii też nie ma. <br>Przeprowadzenie badań technicznych przeprawy, którą każdej doby, jeszcze przed "rewolucją" w Alejach Jerozolimskich, jeździło 80 tys. samochodów, było niezbędne. Miasto zleciło je pospiesznie, bojąc się, że wzmożony w ostatnich dniach ruch, może doprowadzić w al. Krakowskiej do sytuacji, jaka miała miejsce w Alejach Jerozolimskich. Na szczęście jednak taki kataklizm na razie nie wchodzi tu w grę. - Konstrukcja stojąca w al. Krakowskiej składa się z dwóch części. Na estakadzie biegnącej w stronę Janek zbudowano jezdnię i torowisko tramwajowe. Jest ona narażona na większe uszkodzenia, ze względu na większe naciski na filary podtrzymujące - tłumaczy dr Marek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego