Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
dystrybutora Amwaya, tak jak coraz więcej ludzi ma "swego" dentystę, psychoanalityka, weterynarza, brokera ubezpieczeniowego, doradcę prawnego, a nawet "organizatora wakacji" - agenta biur podróży. To oni przychodzą do swego stałego klienta z nowymi ofertami, nie na odwrót. Od trzydziestu lat dystrybutorzy Amwaya oferują już nie tylko produkty Amwaya. W osiemnastu krajach Ameryki Północnej, Europy i Azji prowadzą też "sprzedaż katalogową", rozprowadzając w niej osiem i pół tysiąca artykułów produkowanych przez 1600 firm kooperujących z Amwayem, w tym przez największe koncerny globalne, od IBM po Toyotę. W USA sprzedaż katalogowa przekracza już jedną trzecią obrotów uzyskiwanych przez dystrybutorów Amwaya. Marzeniem korporacji jest, aby
dystrybutora Amwaya, tak jak coraz więcej ludzi ma "swego" dentystę, psychoanalityka, weterynarza, brokera ubezpieczeniowego, doradcę prawnego, a nawet "organizatora wakacji" - agenta biur podróży. To oni przychodzą do swego stałego klienta z nowymi ofertami, nie na odwrót. Od trzydziestu lat dystrybutorzy Amwaya oferują już nie tylko produkty Amwaya. W osiemnastu krajach Ameryki Północnej, Europy i Azji prowadzą też "sprzedaż katalogową", rozprowadzając w niej osiem i pół tysiąca artykułów produkowanych przez 1600 firm kooperujących z Amwayem, w tym przez największe koncerny globalne, od IBM po Toyotę. W USA sprzedaż katalogowa przekracza już jedną trzecią obrotów uzyskiwanych przez dystrybutorów Amwaya. Marzeniem korporacji jest, aby
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego