Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
grupa badanych kupowała nielegalnie wino - 2%, dwukrotnie większe, a zarazem zbliżone do siebie grupy badanych (ok. 4-5%) zaopatrywały się nielegalnie w wódkę lub piwo. Odsetek badanych kupujących poza koncesjonowaną siecią sprzedaży co najmniej raz w tygodniu w czasie ostatnich 12 miesięcy jest wyraźnie najwyższy w przypadku piwa - 1,7%. Analogiczne odsetki dla wódki i wina są bardzo niskie - 0,3% i 0,5%. Średnie ilości kupowane jednorazowo są najwyższe w przypadku piwa - 1,75 litra , a najniższe w przypadku wina - 1,15 litra. Dane pozwalające przybliżyć profil klienta nielegalnego rynku napojów alkoholowych zwiera tabela 38.




Do grona klientów nielegalnego rynku
grupa badanych kupowała nielegalnie wino - 2%, dwukrotnie większe, a zarazem zbliżone do siebie grupy badanych (ok. 4-5%) zaopatrywały się nielegalnie w wódkę lub piwo. Odsetek badanych kupujących poza koncesjonowaną siecią sprzedaży co najmniej raz w tygodniu w czasie ostatnich 12 miesięcy jest wyraźnie najwyższy w przypadku piwa - 1,7%. Analogiczne odsetki dla wódki i wina są bardzo niskie - 0,3% i 0,5%. Średnie ilości kupowane jednorazowo są najwyższe w przypadku piwa - 1,75 litra , a najniższe w przypadku wina - 1,15 litra. Dane pozwalające przybliżyć profil klienta nielegalnego rynku napojów alkoholowych zwiera tabela 38. <br><br><br>&lt;gap reason="tab"&gt;<br><br> Do grona klientów nielegalnego rynku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego