Typ tekstu: Książka Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych Rok: 2004
Zgłoś uwagę
UWAGA: Po wysłaniu zgłoszenia, otrzymasz wiadomość mailową z prośbą o jego potwierdzenie.
grupa badanych kupowała nielegalnie wino - 2%, dwukrotnie większe, a zarazem zbliżone do siebie grupy badanych (ok. 4-5%) zaopatrywały się nielegalnie w wódkę lub piwo. Odsetek badanych kupujących poza koncesjonowaną siecią sprzedaży co najmniej raz w tygodniu w czasie ostatnich 12 miesięcy jest wyraźnie najwyższy w przypadku piwa - 1,7%. Analogiczne odsetki dla wódki i wina są bardzo niskie - 0,3% i 0,5%. Średnie ilości kupowane jednorazowo są najwyższe w przypadku piwa - 1,75 litra , a najniższe w przypadku wina - 1,15 litra. Dane pozwalające przybliżyć profil klienta nielegalnego rynku napojów alkoholowych zwiera tabela 38.
grupa badanych kupowała nielegalnie wino - 2%, dwukrotnie większe, a zarazem zbliżone do siebie grupy badanych (ok. 4-5%) zaopatrywały się nielegalnie w wódkę lub piwo. Odsetek badanych kupujących poza koncesjonowaną siecią sprzedaży co najmniej raz w tygodniu w czasie ostatnich 12 miesięcy jest wyraźnie najwyższy w przypadku piwa - 1,7%. Analogiczne odsetki dla wódki i wina są bardzo niskie - 0,3% i 0,5%. Średnie ilości kupowane jednorazowo są najwyższe w przypadku piwa - 1,75 litra , a najniższe w przypadku wina - 1,15 litra. Dane pozwalające przybliżyć profil klienta nielegalnego rynku napojów alkoholowych zwiera tabela 38. <br><br><br><gap reason="tab"><br><br> Do grona klientów nielegalnego rynku
wiemy, jak cenny jest Twój czas – zajmiemy Ci tylko chwilę.
Czy dasz nam szansę, abyśmy mogli dalej tworzyć źródło Twojej sprawdzonej, darmowej wiedzy, z której właśnie chcesz skorzystać? Bez wpływu z reklam będzie to po prostu niemożliwe.
Dlatego prosimy – dodaj naszą domenę, jako wyjątek lub skorzystaj z instrukcji i odblokuj wyświetlanie reklam na naszych serwisach.