Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wszystkich krajach ówczesnej EWG oraz w USA, Kanadzie i Japonii.
We Francji został wprowadzony znak NF-Environement, który jest przyznawany w ramach systemu certyfikacji Francuskiego Stowarzyszenia Normalizacji ANFOR - Association FranBaise de Normalisation przy współpracy z przedstawicielami przemysłu, ochrony środowiska, organizacji handlowych i konsumentów.
Francuski znak ekologiczny wskazuje, podobnie jak "Błękitny Anioł" w RFN, że produkt jest przyjazny dla środowiska, lecz zasady jego przyznawania są inne. Podstawą oceny i decyzji jest kompleksowa analiza wszystkich czynników oddziałujących na środowisko podczas całego cyklu życia produktu. System francuski jest uważany za bardziej wymagający i skomplikowany oraz wiąże się z wyższymi kosztami.
Inną inicjatywą w tym
wszystkich krajach ówczesnej EWG oraz w USA, Kanadzie i Japonii.<br>We Francji został wprowadzony znak NF-Environement, który jest przyznawany w ramach systemu certyfikacji Francuskiego Stowarzyszenia Normalizacji ANFOR - Association FranBaise de Normalisation przy współpracy z przedstawicielami przemysłu, ochrony środowiska, organizacji handlowych i konsumentów.<br>Francuski znak ekologiczny wskazuje, podobnie jak "Błękitny Anioł" w RFN, że produkt jest przyjazny dla środowiska, lecz zasady jego przyznawania są inne. Podstawą oceny i decyzji jest kompleksowa analiza wszystkich czynników oddziałujących na środowisko podczas całego cyklu życia produktu. System francuski jest uważany za bardziej wymagający i skomplikowany oraz wiąże się z wyższymi kosztami.<br>Inną inicjatywą w tym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego