Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
teatru, znajdowaniem nowych, zaskakujących odmian scenicznego język i prowokacjami wobec widzów przywykłych do klasycznej interpretacji dramatu. Prezentację polskiego repertuaru rozpoczęło przedstawienie "Dybuk" według Dramatu Szymon Anskiego i noweli Hanny Krall, w reżyserii Krzysztofa Warlikowkiego. Widzowie obejrzeli także najnowsze inscenizacje Jerzego Grzegorzewskiego i Krystian Lupy. Cykl granicznych spektakli zainaugurował wstrząsająca brazylijska "Apokalipsa 1,11" w reżyserii Antoni Arujo, grana w nietypowej scenerii - w więzieniu w Wołowie. Apokalipsa przedstawia wędrówkę głównego bohatera Joao przez kolejne "stacje" dramatu w poszukiwaniu Nowego Jeruzalem, mit zbawienia. Jednak droga prowadzi przez piekło, jakim jest brazylijska, ale nie tylko, rzeczywistość - przemoc, gwałt, religijny fanatyzm, seksualne wyuzdanie, żądzę władzy
teatru, znajdowaniem nowych, zaskakujących odmian scenicznego język i prowokacjami wobec widzów przywykłych do klasycznej interpretacji dramatu. Prezentację polskiego repertuaru rozpoczęło przedstawienie "Dybuk" według Dramatu Szymon Anskiego i noweli Hanny Krall, w reżyserii Krzysztofa Warlikowkiego. Widzowie obejrzeli także najnowsze inscenizacje Jerzego Grzegorzewskiego i Krystian Lupy. Cykl granicznych spektakli zainaugurował wstrząsająca brazylijska "Apokalipsa 1,11" w reżyserii Antoni Arujo, grana w nietypowej scenerii - w więzieniu w Wołowie. Apokalipsa przedstawia wędrówkę głównego bohatera Joao przez kolejne "stacje" dramatu w poszukiwaniu Nowego Jeruzalem, mit zbawienia. Jednak droga prowadzi przez piekło, jakim jest brazylijska, ale nie tylko, rzeczywistość - przemoc, gwałt, religijny fanatyzm, seksualne wyuzdanie, żądzę władzy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego