Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy motoryzacyjne
Rok: 1999
Opli. Tym stutysięcznym egzemplarzem była Astra Classic. Uważam to za sukces na wymagającym polskim rynku. Stało się to możliwe, między innymi dzięki dealerom, którzy podnoszą jakość świadczonych usług, inwestując w rozbudowę swoich placówek i szkolenie pracowników. Rozwijamy sieć sprzedaży i obsługi naszych aut, starając się w pełni zadowolić naszych klientów. Astra Classic jest najlepiej na świecie sprzedającym się modelem Opla. Dlatego właśnie ten model produkujemy w Gliwicach. W roku 2000 podwoimy zdolność produkcyjną do 150 tys. sztuk rocznie, wprowadzając równolegle do produkcji drugi model zupełnie nowego auta. Pragnę serdecznie podziękować projektantom, budowniczym i naszej załodze za wkład pracy, pomysły i poświęcenie
Opli. Tym stutysięcznym egzemplarzem była Astra Classic. Uważam to za sukces na wymagającym polskim rynku. Stało się to możliwe, między innymi dzięki dealerom, którzy podnoszą jakość świadczonych usług, inwestując w rozbudowę swoich placówek i szkolenie pracowników. Rozwijamy sieć sprzedaży i obsługi naszych aut, starając się w pełni zadowolić naszych klientów. Astra Classic jest najlepiej na świecie sprzedającym się modelem Opla. Dlatego właśnie ten model produkujemy w Gliwicach. W roku 2000 podwoimy zdolność produkcyjną do 150 tys. sztuk rocznie, wprowadzając równolegle do produkcji drugi model zupełnie nowego auta. Pragnę serdecznie podziękować projektantom, budowniczym i naszej załodze za wkład pracy, pomysły i poświęcenie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego