Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
przyznają, że sami wpędzili się w pułapkę: firma nie stosująca promocji uchodzi za mało dynamiczną, jeśli jednak sięga po te metody, psuje wizerunek marki i stwarza wrażenie, że pozbywa się zapasów zalegających magazyn (co zresztą często jest prawdą).

- Im mniej promocji, tym zdrowszy rynek - twierdzi Dario Fabbro, dyrektor handlowy Fiat Auto Poland. - Dlatego stosujemy zasadę, że nowo wprowadzany model nie wymaga tego typu marketingowego podparcia. W przypadku modeli znajdujących się dłużej na rynku musimy dbać, aby nasza oferta była atrakcyjna wobec tego, co proponuje konkurencja. Polscy klienci potrafią biegle porównywać wartość samochodów z ich cenami.

Kochane prezenty

Dziś najpopularniejszą formą promocji
przyznają, że sami wpędzili się w pułapkę: firma nie stosująca promocji uchodzi za mało dynamiczną, jeśli jednak sięga po te metody, psuje wizerunek marki i stwarza wrażenie, że pozbywa się zapasów zalegających magazyn (co zresztą często jest prawdą).<br><br>- Im mniej promocji, tym zdrowszy rynek - twierdzi Dario Fabbro, dyrektor handlowy Fiat Auto Poland. - Dlatego stosujemy zasadę, że nowo wprowadzany model nie wymaga tego typu marketingowego podparcia. W przypadku modeli znajdujących się dłużej na rynku musimy dbać, aby nasza oferta była atrakcyjna wobec tego, co proponuje konkurencja. Polscy klienci potrafią biegle porównywać wartość samochodów z ich cenami.<br><br>&lt;tit&gt;Kochane prezenty&lt;/&gt;<br><br>Dziś najpopularniejszą formą promocji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego