Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
możliwość zmniejszenia ilości produktów w magazynach, a zatem obniżki kosztów składowania. Zagrożenie popełniania błędów w prognozowaniu wielkości sprzedaży zmniejsza się. Jest możliwość większej efektywności działań logistycznych. Staje się także możliwy szybszy rozwój innowacji w produktach i wprowadzanie na rynek nowych dóbr. Dzieje się tak przynajmniej z trzech powodów:
Pracownicy pionów B+R oraz inżynierowie i technicy, zajmujący się do niedawna w dużym stopniu przystosowywaniem produktów do zróżnicowanych wymogów najpierw 12, a potem 15 krajów, mogą obecnie poświęcić więcej czasu na rzeczywiste prace badawczo-rozwojowe. Przykładowo, firma Philips szacowała koszty przystosowywania swych telewizorów do różnych standardów na rynkach europejskich na 20mln USD rocznie
możliwość zmniejszenia ilości produktów w magazynach, a zatem obniżki kosztów składowania. Zagrożenie popełniania błędów w prognozowaniu wielkości sprzedaży zmniejsza się. Jest możliwość większej efektywności działań logistycznych. Staje się także możliwy szybszy rozwój innowacji w produktach i wprowadzanie na rynek nowych dóbr. Dzieje się tak przynajmniej z trzech powodów:<br> Pracownicy pionów B+R oraz inżynierowie i technicy, zajmujący się do niedawna w dużym stopniu przystosowywaniem produktów do zróżnicowanych wymogów najpierw 12, a potem 15 krajów, mogą obecnie poświęcić więcej czasu na rzeczywiste prace badawczo-rozwojowe. Przykładowo, firma Philips szacowała koszty przystosowywania swych telewizorów do różnych standardów na rynkach europejskich na 20mln USD rocznie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego