Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
rynku prawie 25-procentowy udział w produkcji mineralnej. Najlepiej sprzedaje się należąca do Danone'a woda Żywiec Zdrój oraz Nałęczowianka Nestlé. Ale nasze rodzime firmy nie śpią.
Wśród najlepiej sprzedających się polskich wód jest m.in. Ustronianka. - W tym biznesie ze względu na ogromną konkurencję trudno odnieść błyskawiczny sukces - uważa Michał Bożek, właściciel Ustronianki. Jemu się udało. W zeszłym roku Polacy kupili 36 mln litrów jego wody, a zainwestowane trzy lata temu w najnowszą przetwórnię 20 mln zł już się zwróciło. Podobny sukces odniosła Cisowianka, która w ciągu dwóch lat stała się groźnym rywalem popularnej wody mineralnej - Nałęczowianki. - Mamy najlepszą dynamikę sprzedaży
rynku prawie 25-procentowy udział w produkcji mineralnej. Najlepiej sprzedaje się należąca do Danone'a woda Żywiec Zdrój oraz Nałęczowianka Nestlé. Ale nasze rodzime firmy nie śpią.<br>Wśród najlepiej sprzedających się polskich wód jest m.in. Ustronianka. - W tym biznesie ze względu na ogromną konkurencję trudno odnieść błyskawiczny sukces - uważa Michał Bożek, właściciel Ustronianki. Jemu się udało. W zeszłym roku Polacy kupili 36 mln litrów jego wody, a zainwestowane trzy lata temu w najnowszą przetwórnię 20 mln zł już się zwróciło. Podobny sukces odniosła Cisowianka, która w ciągu dwóch lat stała się groźnym rywalem popularnej wody mineralnej - Nałęczowianki. - Mamy najlepszą dynamikę sprzedaży
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego