Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wiodących krajów europejskich do Japonii.
Takim ogólnym wskaźnikiem jest także stopień skomputeryzowania gospodarstw domowych. Uwidocznia to wykres 2. Interesującą obserwacją jest duży odsetek gospodarstw domowych Korei Płd., dysponujących komputerem osobistym. USA jest i w tym przypadku krajem wiodącym, co nie jest oczywiście zaskoczeniem. Wśród krajów europejskich czołówkę stanowią Niemcy, Wielka Brytania i Holandia.
Szczególnie duże znaczenie w tym kontekście ma rozwój Internetu, którego różnorodne zastosowania w działaniach marketingowych na rynku Unii Europejskiej będą scharakteryzowane w dalszej części pracy. Na początek warto porównać zasięg i wykorzystanie Internetu w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Obrazują to wykresy 36. Zawierają one dane będące podsumowaniem
wiodących krajów europejskich do Japonii.<br>Takim ogólnym wskaźnikiem jest także stopień skomputeryzowania gospodarstw domowych. Uwidocznia to wykres 2. Interesującą obserwacją jest duży odsetek gospodarstw domowych Korei Płd., dysponujących komputerem osobistym. USA jest i w tym przypadku krajem wiodącym, co nie jest oczywiście zaskoczeniem. Wśród krajów europejskich czołówkę stanowią Niemcy, Wielka Brytania i Holandia.<br>Szczególnie duże znaczenie w tym kontekście ma rozwój Internetu, którego różnorodne zastosowania w działaniach marketingowych na rynku Unii Europejskiej będą scharakteryzowane w dalszej części pracy. Na początek warto porównać zasięg i wykorzystanie Internetu w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Obrazują to wykresy 36. Zawierają one dane będące podsumowaniem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego