Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 11.98
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
osobą na to stanowisko. Twoje pomysły są genialne, a wszystko, co mówisz - bardzo interesujące. Bo tak jest!
- Kiedy poszedłem na pierwsze interview do agencji reklamowej, prawie nic nie wiedziałem o reklamie - opowiada Artur, dziś account executive. - Ale przed spotkaniem przygotowałem się wyjątkowo starannie. Przeczytałem dokładnie wszystkie dostępne mi informacje w Businessmanie, Media Polska i innych branżowych gazetach. Poprzedniego dnia wieczorem uważnie obejrzałem telewizję. Dowiedziałem się, czym zajmuje się agencja, do której szedłem na spotkanie. W trakcie interview sam przed sobą udawałem, że o reklamie wiem prawie wszystko. Bez żadnych skrupułów żonglowałem zupełnie nieznanymi mi do wczoraj nazwami. Uwierzyli mi. Dzisiaj jestem
osobą na to stanowisko. Twoje pomysły są genialne, a wszystko, co mówisz - bardzo interesujące. Bo tak jest! <br>- Kiedy poszedłem na pierwsze interview do agencji reklamowej, prawie nic nie wiedziałem o reklamie - opowiada Artur, dziś &lt;foreign&gt;account executive&lt;/&gt;. - Ale przed spotkaniem przygotowałem się wyjątkowo starannie. Przeczytałem dokładnie wszystkie dostępne mi informacje w Businessmanie, Media Polska i innych branżowych gazetach. Poprzedniego dnia wieczorem uważnie obejrzałem telewizję. Dowiedziałem się, czym zajmuje się agencja, do której szedłem na spotkanie. W trakcie &lt;foreign&gt;interview&lt;/&gt; sam przed sobą udawałem, że o reklamie wiem prawie wszystko. Bez żadnych skrupułów żonglowałem zupełnie nieznanymi mi do wczoraj nazwami. Uwierzyli mi. Dzisiaj jestem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego