Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
co bezpowrotnie mija, także za czarno-białą statyczną fotografią, wydawałoby się archaiczną w czasach wideo i DVD. Poszukiwanie "duszy" w fotosach w sepii, czarnobieli w świecie dominacji obrazów chirurgicznie czystych, skrzących się kolorami po komputerowej obróbce i przez to - co jest największym grzechem - nierealnych. Hiperrealistyczny jest zbiór czarno-białych fotogramów CAF/PAP i kolorowych obrazów Chrisa Niedenthala, w latach 80. fotografującego Polskę dla tygodników "Time" i "Newsweek".

Rok 1965. Rozpoczęły się rozgrywki ligi piłkarskiej. Nie wszystkim udało się wejść na stadion.

Trudno też zatytułować ten zbiór inaczej niż "Taka była Polska". Nie oczekujmy po nim ani dokumentacji martyrologii, ani satyry na
co bezpowrotnie mija, także za czarno-białą statyczną fotografią, wydawałoby się archaiczną w czasach wideo i DVD. Poszukiwanie "duszy" w fotosach w sepii, &lt;orig&gt;czarnobieli&lt;/&gt; w świecie dominacji obrazów chirurgicznie czystych, skrzących się kolorami po komputerowej obróbce i przez to - co jest największym grzechem - nierealnych. Hiperrealistyczny jest zbiór czarno-białych fotogramów CAF/PAP i kolorowych obrazów Chrisa Niedenthala, w latach 80. fotografującego Polskę dla tygodników "Time" i "Newsweek".<br><br> Rok 1965. Rozpoczęły się rozgrywki ligi piłkarskiej. Nie wszystkim udało się wejść na stadion.<br><br>Trudno też zatytułować ten zbiór inaczej niż "Taka była Polska". Nie oczekujmy po nim ani dokumentacji martyrologii, ani satyry na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego