Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
1928 roku sprzedać ponad 50 tysięcy pojazdów.
Lawrence P. Fisher - szef Cadillaca - postanowił odebrać Packardowi palmę pierwszeństwa. W tym celu zmienił najpierw wygląd swoich samochodów; otrzymały one nadwozia Fishera i Fleetwooda (te ostatnie montowano wyłącznie na podwoziach najdroższej marki koncernu). Z Kalifornii sprowadzono utalentowanego stylistę Harleya Earla.
W 1928 roku Cadillaki wyposażono w synchronizowane skrzynie biegów i szyby z hartowanego szkła. Oprócz dłuższych podwozi zaproponowano też większy wybór kolorów i wyposażenia wnętrza. Niestety, najbogatsza, konserwatywna klientela nie była zainteresowana tymi nowościami. W grudniu 1929 roku Lawrence Fisher porozsyłał listy do wszystkich sprzedawców marki, powiadamiając ich o rozpoczęciu produkcji nowego Cadillaca. "452
1928 roku sprzedać ponad 50 tysięcy pojazdów.&lt;/intro&gt;<br>Lawrence P. Fisher - szef Cadillaca - postanowił odebrać Packardowi palmę pierwszeństwa. W tym celu zmienił najpierw wygląd swoich samochodów; otrzymały one nadwozia Fishera i Fleetwooda (te ostatnie montowano wyłącznie na podwoziach najdroższej marki koncernu). Z Kalifornii sprowadzono utalentowanego stylistę Harleya Earla.<br>W 1928 roku Cadillaki wyposażono w synchronizowane skrzynie biegów i szyby z hartowanego szkła. Oprócz dłuższych podwozi zaproponowano też większy wybór kolorów i wyposażenia wnętrza. Niestety, najbogatsza, konserwatywna klientela nie była zainteresowana tymi nowościami. W grudniu 1929 roku Lawrence Fisher porozsyłał listy do wszystkich sprzedawców marki, powiadamiając ich o rozpoczęciu produkcji nowego Cadillaca. "452
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego