Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
Aktywny lobbing na jego rzecz uprawiał tylko - nieistniejący już - tygodnik finansowy "Cash", redagowany przez Mariusza Ziomeckiego. Regularnie zamieszczał informacje o marketingu sieciowym, wywiady z dystrybutorami, liderami sieci i z dyrektorem Amway Polska Markiem Florczukiem - zaś amwayowski "Amagram" rewanżował się, zachęcając swoich dystrybutorów do czytania "Casha". I choć towar o nazwie "Cash" kosztował grosze w porównaniu z wyrobami Amwaya, znajdował wielokrotnie mniej nabywców, aż w końcu splajtował. Po upadku "Casha" tylko miesięcznik "Businessman" próbował prezentować racje "drugiej strony".
Jacek Żakowski, Dziennikarz Roku 1997, który w swym telewizyjnym "Tok-Szoku" gościł twórców filmu i zapraszał też - bezskutecznie przedstawicieli Amwaya, zredagował list otwarty do
Aktywny lobbing na jego rzecz uprawiał tylko - nieistniejący już - tygodnik finansowy "Cash", redagowany przez Mariusza Ziomeckiego. Regularnie zamieszczał informacje o marketingu sieciowym, wywiady z dystrybutorami, liderami sieci i z dyrektorem Amway Polska Markiem Florczukiem - zaś amwayowski "Amagram" rewanżował się, zachęcając swoich dystrybutorów do czytania "Casha". I choć towar o nazwie "Cash" kosztował grosze w porównaniu z wyrobami Amwaya, znajdował wielokrotnie mniej nabywców, aż w końcu splajtował. Po upadku "Casha" tylko miesięcznik "Businessman" próbował prezentować racje "drugiej strony".<br>Jacek Żakowski, Dziennikarz Roku 1997, który w swym telewizyjnym "Tok-Szoku" gościł twórców filmu i zapraszał też - bezskutecznie przedstawicieli Amwaya, zredagował list otwarty do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego