Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
autorów zadzwoniło do mnie, by usłyszeć stanowisko drugiej strony, na zasadzie audiatur et altera pars, która jest kanonem uczciwego dziennikarstwa - to słowa Piotr Czarnowskiego rzecznika prasowego Amwaya, prezesa agencji FIRST). Amway od początku nie miał w Polsce dobrej prasy. Aktywny lobbing na jego rzecz uprawiał tylko - nieistniejący już - tygodnik finansowy "Cash", redagowany przez Mariusza Ziomeckiego. Regularnie zamieszczał informacje o marketingu sieciowym, wywiady z dystrybutorami, liderami sieci i z dyrektorem Amway Polska Markiem Florczukiem - zaś amwayowski "Amagram" rewanżował się, zachęcając swoich dystrybutorów do czytania "Casha". I choć towar o nazwie "Cash" kosztował grosze w porównaniu z wyrobami Amwaya, znajdował wielokrotnie mniej nabywców
autorów zadzwoniło do mnie, by usłyszeć stanowisko drugiej strony, na zasadzie audiatur et altera pars, która jest kanonem uczciwego dziennikarstwa</> - to słowa Piotr Czarnowskiego rzecznika prasowego Amwaya, prezesa agencji FIRST). Amway od początku nie miał w Polsce dobrej prasy. Aktywny lobbing na jego rzecz uprawiał tylko - nieistniejący już - tygodnik finansowy "Cash", redagowany przez Mariusza Ziomeckiego. Regularnie zamieszczał informacje o marketingu sieciowym, wywiady z dystrybutorami, liderami sieci i z dyrektorem Amway Polska Markiem Florczukiem - zaś amwayowski "Amagram" rewanżował się, zachęcając swoich dystrybutorów do czytania "Casha". I choć towar o nazwie "Cash" kosztował grosze w porównaniu z wyrobami Amwaya, znajdował wielokrotnie mniej nabywców
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego