Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Renault Polska organizując w 1995 r. jedną z największych akcji promocyjnych "Klucz do szczęścia". Miała ona kilka celów - zwrócenie uwagi potencjalnych klientów na salony sprzedające auta francuskiego koncernu, zaprezentowanie całej gamy samochodów, a jednocześnie promocję specjalnego modelu Twingo Zet (w promocji uczestniczyło Radio Zet).

Promocja z salonów wyszła na ulice

Co zrobić, żeby w ciągu jednego weekendu do stu firmowych salonów przyszło dwa miliony osób? Rzecz wydaje się niemożliwa, a jednak się udała. Posłużyła do tego loteria, w której można było wygrać jeden z trzech samochodów Twingo Zet. Firma wyprodukowała kilka milionów kluczyków, te zostały wklejone do wkładek reklamowych dodawanych do ogólnopolskich
Renault Polska organizując w 1995 r. jedną z największych akcji promocyjnych "Klucz do szczęścia". Miała ona kilka celów - zwrócenie uwagi potencjalnych klientów na salony sprzedające auta francuskiego koncernu, zaprezentowanie całej gamy samochodów, a jednocześnie promocję specjalnego modelu Twingo Zet (w promocji uczestniczyło Radio Zet).<br><br>&lt;tit&gt;Promocja z salonów wyszła na ulice&lt;/&gt;<br><br>Co zrobić, żeby w ciągu jednego weekendu do stu firmowych salonów przyszło dwa miliony osób? Rzecz wydaje się niemożliwa, a jednak się udała. Posłużyła do tego loteria, w której można było wygrać jeden z trzech samochodów Twingo Zet. Firma wyprodukowała kilka milionów kluczyków, te zostały wklejone do wkładek reklamowych dodawanych do ogólnopolskich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego